Jij vliegt er lekker met een gestrekt been in.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef RamboDirk het volgende:
Zo'n Messi moet dan een sieraad voor het mondiale voetbal zijn. Het enige wat ik zie is een charismatieloze slissende kabouter met hamsterwangen die nog altijd geen enkel woord engels kan. En en passant graag onsportief gedrag vertoont. Die toevallig een aardig balletje kan trappen.
Hap nou niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik iets homofoobs gezegd dan?
Echt?quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb de Duitse adelaar in mijn schaamhaar laten zetten
Ik krijg dat hoofd maar niet van mijn netvlies en het is al weer 1 topic geleden dat iemand dat moest posten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die uitreikingsceremonie van vier jaar geleden was al ruim voldoende bewijs om tot die conclusie te komen.
Jouw club Anderlecht heeft 0-1 van AZ gewonnen vandaag. @Dagoduckquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
deed je dat maar eens!quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo ie je maar wat voor types ajax aanspreektquote:
Ik ben voor Club Brugge, die helaas verloren had van Feyenoord vorig weekend..quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw club Anderlecht heeft 0-1 van AZ gewonnen vandaag. @:dagoduck
Die kan in ieder geval weer een vakantiebestemming wegstrepen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch wel dapper om geel tegen het land van Messi te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |