Alleen ik ben er niet bij morgenquote:
Het probleem is opgelost door mijn linkse vriend of vriendin @Mikeyttquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral die over de quotes/likes heen zijn dodelijk irritant. Zelfs Geocities zou zich daarvoor schamen.
Laten we ons hier niet tot verlagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is Frank rijk?
Nee volgens mij heeft die niet heel veel geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Laat het je smakenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een grote Affligem Blond (net als @:maxi-mus mijn tweede biertje)
Er net had ik een Braziliaanse IPA. Ik doe het rustig aan, want afgelopen zaterdag had ik een vrijgezellenfeest en dat was zo stevig dat ik meerdere dagen brak was.
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is Frank rijk?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou Tjacka nooit een Abbo willen geven en heb er hier al 7 uitgedeeldHij heeft er al lang en breed 1 gekregen dus je bent ook niet nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zouden we niet meer doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is Frank rijk?
Ontspanjequote:
Ik zou Tjacka nooit een Abbo willen geven en heb er hier al 7 uitgedeeldHeb jouw hulp niet nodig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yamal met een flinke schop. Geen kaart, want een topspeler.
Zit je weer aan de affligem?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tjah had ik geen abbo en zeurde over teveel adds ging ik nooit 1 kriijgen
Naar welk stikverwend babybekkie moeten we dan kijken hè?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ja stel je voor dat Yamal de finale mist hé.
Yamal (of hoe heet die gast)quote:
Ik zou Tjacka nooit een Abbo willen geven en heb er hier al 7 uitgedeeldDat is allemaal satire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Halve finales niet uit die landen:quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het theorie dat het WK eigenlijk gewoon een EK is met Brazilië en Argentinië is weer een feit (Brazilië lag er al vroeg uit. )
De guillotine wacht.quote:
Nog even vandaag inside kijken als toetjequote:
Op dit WK waar nergens een kaart voor wordt gegeven wel jaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:38 schreef Durmada het volgende:
Had geel kunnen zijn, maar ook prima om het zonder kaart af te doen
Ach ja de cheaters van Zuid-Korea.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Halve finales niet uit die landen:
Marokko 2022,
Uruguay 2010, 1970, 1954, 1950, 1930
Zuid Korea 2002
Chili 1962
VS 1930
Die andere tijden sport is echt goed, dat kon écht niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja de cheaters van Zuid-Korea.
Mbappe kopt er zo 2 inquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk geen verlengen
Ik moet namelijk vroeg op morgen
Minder La Chouffequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Oke Frankrijk scoor eens om de laatste fase boeiend te maken
Heb je FUCKING COMMENTAAR NIET GEVRAAGDquote:
Kon heel veel niet dat toernooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die andere tijden sport is echt goed, dat kon écht niet.
Nee 50clquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat het je smaken
Een grote als in 75 cl?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat ze dit keer niet de champs gaan worden.
Sow!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je FUCKING COMMENTAAR NIET GEVRAAGD
Ja ik ook. Ik ga een biertje overhouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee 50cl
Achteraf gezien had ik beter een 33cl blikje kunnen kopen, maar ik had stiekem verlengingen verwacht
OH sorry geen 113 maar nu wel de goede link: https://www.academy4-weerbaarheid.nl/training/omgaan-met-agressiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rustig. Drink wat water.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mannenkut misschienquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt geen idee hoe een kut voelt
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Keizersnede?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:41 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Kan niet. Je hebt geen idee hoe een kut voelt
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:42 schreef Caland het volgende:
Heeft Frankrijk eigenlijk al een kans gehad
Ik lig in bedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik ga een biertje overhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |