Ik geloof niet dat we jou hier verder nodig bij hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
16 is meer dan 15. Als je echt vertrouwen hebt met een weddenschap zeg dan meer dan 23.
Absoluut niet. Neemt niet weg dat ik een vraag stelde.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we jou hier verder nodig bij hebben.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Neemt niet weg dat ik een vraag stelde.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we het hier niet over clubvoetbal hebben.
Elke zomer denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Van der Vaart is wel aanzienlijk (nog) dikker geworden dit WK.
Die werd vandaag heerlijk afgezeken door Vincent van der Voortquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Leonardo 1 en 2quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige Leonardo was ook zo’n succes in de Eredivisie
Hardop gelachen ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die werd vandaag heerlijk afgezeken door Vincent van der Voort
@:maxi-mus
Ex-voetballers die niet gewoon lekker gaan leven vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Leonardo Dos Santos en uhhh die andere.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige Leonardo was ook zo’n succes in de Eredivisie
Hier gaat wat mis.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Het is zo saai dat men het maar over
[..]
Leonardo Dos Santos en uhhh die andere.
Nou, daar zitten er nog wel een stuk of 10 bovenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Rafael wil van de VAR af, ik wil van Raf af. By far de meest vervelende analist op de vaderlandse tv.
Dan kun jij Hazard echt enorm waarderen. Die gewoon openlijk toegeeft niets te missen, geen zin had om meer zijn best te doen en genoeg geld heeft om heerlijk te leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ex-voetballers die niet gewoon lekker gaan leven vertrouw ik niet
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het vast beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.
Maar ik was serieus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt het vast beter voor elkaar.
Ik had nooit verwacht dat de Darts Podcast van Vincent van der Voort de drijvende kracht achter mijn duurloopjes zou wordenquote:
Dat is toch gewoon hoe het hoortquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun jij Hazard echt enorm waarderen. Die gewoon openlijk toegeeft niets te missen, geen zin had om meer zijn best te doen en genoeg geld heeft om heerlijk te leven.
Die is ook regelmatig bij ons amateurclubje als de Groninger jeugd daar moet voetballen. Waar je zin hebt op je zaterdag zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hoe het hoort
Nee net als Robben marathons gaan lopen enzo, doe normaal zeg
Raf snapt hoe het leven werktquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.
@maxi-mus oogt bozig op mij. Kun jij misschien de druk van de ketel halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Haxball 2x gewonnen van GGMM.
Vincent is van het type, bijna maar helaas, maar ik vind mijn weg wel. Ik waardeer dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat de Darts Podcast van Vincent van der Voort de drijvende kracht achter mijn duurloopjes zou worden
En hier zijn we. Hij legt het voor zijn doen vrij professioneel uit overigens. Gelachen om ‘Ik zat dichterbij de wereldtop dan vdVaart’ (geen woord aan gelogen overigens)
Vies varken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
Mikeytt maakt in recordtijd een volledige gezonde maaltijd tijdens de rust
[ afbeelding ]
Oh, dan zou hij er wel reden voor hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:maxi-mus oogt bozig op mij. Kun jij misschien de druk van de ketel halen.
Ik ben helemaal zen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet meteen aan dit stukje denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frituren, kaassoufles, veel mensen eten zich weer ranzig dik op een gewone dinsdagavond zeg.
Zie je de paprika niet op de foto ofzo??quote:
Je kan het toch ook gewoon allebeiquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat de Darts Podcast van Vincent van der Voort de drijvende kracht achter mijn duurloopjes zou worden
En hier zijn we. Hij legt het voor zijn doen vrij professioneel uit overigens. Gelachen om ‘Ik zat dichterbij de wereldtop dan vdVaart’ (geen woord aan gelogen overigens)
dit is geen gewone dinsdagavondquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frituren, kaassoufles, veel mensen eten zich weer ranzig dik op een gewone dinsdagavond zeg.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee dat was en blijft Goedele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
21:00quote:
Hij doet toch ook padel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon allebei
Lekker blijven sporten en lekker blijven drinken
Minstens 15 paprika’s nodig om die andere troep te compenseren.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zie je de paprika niet op de foto ofzo??
Wat moest ik toch zonder jouw adviezen op mentaal vlak en het accepteren van eigen incompetentie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan zou hij er wel reden voor hebben.
In dit soort gevallen kun je dan maar beter gewoon je verlies nemen.
Heb je die gejat uit de fabriek?quote:
Ik zou het denk ik gewoon als Sneijder doen. Alles in vastgoed, wat mislukte horecazaken op Ibiza openen en de rest van je leven schnabbelen en je als een tokkie gedragenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon allebei
Lekker blijven sporten en lekker blijven drinken
Je was afk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik werd de vorige keer gekicked door @:Coco zonder reden, derhalve boycot ik nu haxball.
Wtfquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee, dat is Kristel Verbeke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Lekker kankeren op de scheids bij een amateurpotje met 5 baco op. GERNOTquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik gewoon als Sneijder doen. Alles in vastgoed, wat mislukte horecazaken op Ibiza openen en de rest van je leven schnabbelen en je als een tokkie gedragen
Wat een leven
Ik blijf in ieder geval fan van je.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van mijn trainer mag ik gewoon piccolino's. Wat een baas is datquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Minstens 15 paprika’s nodig om die andere troep te compenseren.
Wat lekker zegquote:
Akkoordquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Coco was aan het hosten bij haxball.
Matige tetten.quote:
Nee, dat is Kristel Verbeke.quote:
Nee dat je post zodra ik postquote:
Ja die zijn opeens allemaal backs aan het halen die niets met een bal kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Wisten jullie al dat Cucaracha naar Real Madrid gaat?
Wat is dit allemaal (buiten de paprika)?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
Mikeytt maakt in recordtijd een volledige gezonde maaltijd tijdens de rust
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Didier gaat dat nooit doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf in ieder geval fan van je.
Maar ik ben ook fan van Gurney, en @:maxi-mus HAAT Gurney. Dus dat verklaart het een en ander
op de plek van Dumfries .....quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Wisten jullie al dat Cucaracha naar Real Madrid gaat?
Axellequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, dat is Kristel Verbeke.
Axelle Despiegelaere
Zoe valet
Wendy van wanten.
Ik vind hem maar een kansloze onderneming. Beetje dronken op tv domme dingen zeggen, leuk leven maar wat heb je eraan. Helaas heeft hij ook nog een semi-sympathieke uitstraling omdat hij zichzelf ook niet te serieus neemtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kom hier op terugquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij een onzichtbare band.
Dit is wel echt peak opportunisme.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Durmada het volgende:
Frankrijk is eigenlijk ook wel overhyped hè. Bij de eerste serieuze tegenstander gelijk in de problemen.
piccolino's en paar schijfjes moslimworstquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal (buiten de paprika)?
Goedele Liekensquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, dat is Kristel Verbeke.
Axelle Despiegelaere
Zoe valet
Wendy van wanten.
Enkel door een goedkope penalty.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Durmada het volgende:
Frankrijk is eigenlijk ook wel overhyped hè. Bij de eerste serieuze tegenstander gelijk in de problemen.
Het is Oyarzabalquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
Yamal ligt weer eens te janken, echte Barca-speler
Is dat worst gemaakt van moslims?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
piccolino's en paar schijfjes moslimworst
Misschien wel. staan Arabische letters op de verpakkingquote:
Ja die even later ook.quote:
Ik vond deze wel veel duidelijker als die tegen ONS toen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je die penalty onterecht vindt heb je echt nul verstand van voetbal. Het was vooral heel erg dom met de huidige regels.
Penalty voor Argentiniëquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
schouderduw en een schwalbe .. is dat geen geel?
Ik snap de hype ook niet. Zal best een goede speler zijn maar echt niet van het niveau Mbappe, Kane, Haaland.quote:
Twijfelde vooral hoe hij in godsnaam die Spanjool had kunnen zien aankomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je die penalty onterecht vindt heb je echt nul verstand van voetbal. Het was vooral heel erg dom met de huidige regels.
Wie zegt dat dan? En eens met je mening.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yamal is Kane goede speler.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet. Zal best een goede speler zijn maar echt niet van het niveau Mbappe, Kane, Haaland.
@Zorroquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? En eens met je mening.
Door geen incompetente debiel te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Twijfelde vooral hoe hij in godsnaam die Spanjool had kunnen zien aankomen.
Hebben we meneer de betweter ook weer. Het was gewoon een erg goedkope penalty.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met welke user zouden jullie graag een selfie willen maken?
@Kluun1985 , wil echt weten hoe die eruit ziet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen idee, maar zo zijn de huidige regelsquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eredivisiekijkersquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
@Pisces29 natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is in deze niet eens rullevant.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Met jou ouwe reusquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een soort Arjen Robben in zn moves elke keer weerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet. Zal best een goede speler zijn maar echt niet van het niveau Mbappe, Kane, Haaland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |