Akkoordquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Coco was aan het hosten bij haxball.
Matige tetten.quote:
Nee, dat is Kristel Verbeke.quote:
Nee dat je post zodra ik postquote:
Ja die zijn opeens allemaal backs aan het halen die niets met een bal kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Wisten jullie al dat Cucaracha naar Real Madrid gaat?
Wat is dit allemaal (buiten de paprika)?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
Mikeytt maakt in recordtijd een volledige gezonde maaltijd tijdens de rust
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Didier gaat dat nooit doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf in ieder geval fan van je.
Maar ik ben ook fan van Gurney, en @:maxi-mus HAAT Gurney. Dus dat verklaart het een en ander
op de plek van Dumfries .....quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
Wisten jullie al dat Cucaracha naar Real Madrid gaat?
Axellequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, dat is Kristel Verbeke.
Axelle Despiegelaere
Zoe valet
Wendy van wanten.
Ik vind hem maar een kansloze onderneming. Beetje dronken op tv domme dingen zeggen, leuk leven maar wat heb je eraan. Helaas heeft hij ook nog een semi-sympathieke uitstraling omdat hij zichzelf ook niet te serieus neemtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.
Ik kom hier op terugquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben wij een onzichtbare band.
Dit is wel echt peak opportunisme.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Durmada het volgende:
Frankrijk is eigenlijk ook wel overhyped hè. Bij de eerste serieuze tegenstander gelijk in de problemen.
piccolino's en paar schijfjes moslimworstquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal (buiten de paprika)?
Goedele Liekensquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, dat is Kristel Verbeke.
Axelle Despiegelaere
Zoe valet
Wendy van wanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |