Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat de Darts Podcast van Vincent van der Voort de drijvende kracht achter mijn duurloopjes zou worden
En hier zijn we. Hij legt het voor zijn doen vrij professioneel uit overigens. Gelachen om ‘Ik zat dichterbij de wereldtop dan vdVaart’ (geen woord aan gelogen overigens)
dit is geen gewone dinsdagavondquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frituren, kaassoufles, veel mensen eten zich weer ranzig dik op een gewone dinsdagavond zeg.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee dat was en blijft Goedele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
21:00quote:
Hij doet toch ook padel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon allebei
Lekker blijven sporten en lekker blijven drinken
Minstens 15 paprika’s nodig om die andere troep te compenseren.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zie je de paprika niet op de foto ofzo??
Wat moest ik toch zonder jouw adviezen op mentaal vlak en het accepteren van eigen incompetentie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan zou hij er wel reden voor hebben.
In dit soort gevallen kun je dan maar beter gewoon je verlies nemen.
Heb je die gejat uit de fabriek?quote:
Ik zou het denk ik gewoon als Sneijder doen. Alles in vastgoed, wat mislukte horecazaken op Ibiza openen en de rest van je leven schnabbelen en je als een tokkie gedragenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon allebei
Lekker blijven sporten en lekker blijven drinken
Je was afk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik werd de vorige keer gekicked door @:Coco zonder reden, derhalve boycot ik nu haxball.
Wtfquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee, dat is Kristel Verbeke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Lekker kankeren op de scheids bij een amateurpotje met 5 baco op. GERNOTquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik gewoon als Sneijder doen. Alles in vastgoed, wat mislukte horecazaken op Ibiza openen en de rest van je leven schnabbelen en je als een tokkie gedragen
Wat een leven
Ik blijf in ieder geval fan van je.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:maxi-mus oogt bozig op mij. Kun jij misschien de druk van de ketel halen.
Van mijn trainer mag ik gewoon piccolino's. Wat een baas is datquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Minstens 15 paprika’s nodig om die andere troep te compenseren.
Wat lekker zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |