"Gimma" is een bekende term in de Nederlandse straattaal, afgeleid van het Engelse woord game (spel). Het wordt vaak gebruikt om te refereren aan een videospel (bijvoorbeeld "ik ga die gimma spelen") of de muziekindustrie. Daarnaast is het de titel van het vierde studioalbum (2019) van de Nederlandse rapper Josylvio.quote:
Ik ook, maar was eens benieuwd hoe het nu is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat speelde ik toen ik 12 was.
Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook, maar was eens benieuwd hoe het nu is.
Dat is pure pay-to-win Game geworden. Hoe meer geld hoe beter in het spel. voor ¤50 bouw je een sterrenteam op
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee, dat blijft voor altijd deze baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoVBL SC influencer
Left, right, behind
soort zoekt soortquote:
Werk je nog in de fabriekquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook, maar was eens benieuwd hoe het nu is.
Dat is pure pay-to-win Game geworden. Hoe meer geld hoe beter in het spel. voor ¤50 bouw je een sterrenteam op
Oh dan al.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week donderdag weer naar de aids van Ajax kijken, ik koester dit nog even.
Ik geniet van dit WK en zal het missen als het voorbij is.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Ligt eraan, als @Pisces29 of @Jojoortje geen Belgen zijn wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Op zijn wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een klier die Cucurella, had van mij al lang een klap op zijn gekregen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat blijft voor altijd deze baas
Bekijk deze YouTube-video
Dat lukt zelfs Uedaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedden dat hij meer dan 15 maakt dit seizoen?
Ik vind dit lief. Want ik weet dat je het meent.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik geniet van dit WK en zal het missen als het voorbij is.
Jambers mag wel terug op TV, dat was echt cult.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Niet Boer Joel?
Je maakte duidelijk hands maat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik werd de vorige keer gekicked door @:Coco zonder reden, derhalve boycot ik nu haxball.
Zijn 16 doelpunten voor een spits van een kleine 20 miljoen bij Ajax in de eredivisie geen tegenvaller?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor weddenschapquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Exactquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn 16 doelpunten voor een spits van een kleine 20 miljoen bij Ajax in de eredivisie geen tegenvaller?
wie heeft het over 16quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn 16 doelpunten voor een spits van een kleine 20 miljoen bij Ajax in de eredivisie geen tegenvaller?
Ik geloof niet dat we jou hier verder nodig bij hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
16 is meer dan 15. Als je echt vertrouwen hebt met een weddenschap zeg dan meer dan 23.
Absoluut niet. Neemt niet weg dat ik een vraag stelde.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we jou hier verder nodig bij hebben.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Absoluut niet. Neemt niet weg dat ik een vraag stelde.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we het hier niet over clubvoetbal hebben.
Elke zomer denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Van der Vaart is wel aanzienlijk (nog) dikker geworden dit WK.
Die werd vandaag heerlijk afgezeken door Vincent van der Voortquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Leonardo 1 en 2quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige Leonardo was ook zo’n succes in de Eredivisie
Hardop gelachen ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die werd vandaag heerlijk afgezeken door Vincent van der Voort
@:maxi-mus
Ex-voetballers die niet gewoon lekker gaan leven vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Leonardo Dos Santos en uhhh die andere.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige Leonardo was ook zo’n succes in de Eredivisie
Hier gaat wat mis.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Het is zo saai dat men het maar over
[..]
Leonardo Dos Santos en uhhh die andere.
Nou, daar zitten er nog wel een stuk of 10 bovenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Rafael wil van de VAR af, ik wil van Raf af. By far de meest vervelende analist op de vaderlandse tv.
Dan kun jij Hazard echt enorm waarderen. Die gewoon openlijk toegeeft niets te missen, geen zin had om meer zijn best te doen en genoeg geld heeft om heerlijk te leven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ex-voetballers die niet gewoon lekker gaan leven vertrouw ik niet
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het vast beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.
Maar ik was serieus.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt het vast beter voor elkaar.
Ik had nooit verwacht dat de Darts Podcast van Vincent van der Voort de drijvende kracht achter mijn duurloopjes zou wordenquote:
Dat is toch gewoon hoe het hoortquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun jij Hazard echt enorm waarderen. Die gewoon openlijk toegeeft niets te missen, geen zin had om meer zijn best te doen en genoeg geld heeft om heerlijk te leven.
Die is ook regelmatig bij ons amateurclubje als de Groninger jeugd daar moet voetballen. Waar je zin hebt op je zaterdag zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hoe het hoort
Nee net als Robben marathons gaan lopen enzo, doe normaal zeg
Raf snapt hoe het leven werktquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lekker gewerkt hoor. Beetje dronken op de npo verschijnen terwijl je thuis een iets ordinaire jongere vriendin hebt zitten.
@maxi-mus oogt bozig op mij. Kun jij misschien de druk van de ketel halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Haxball 2x gewonnen van GGMM.
Vincent is van het type, bijna maar helaas, maar ik vind mijn weg wel. Ik waardeer dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat de Darts Podcast van Vincent van der Voort de drijvende kracht achter mijn duurloopjes zou worden
En hier zijn we. Hij legt het voor zijn doen vrij professioneel uit overigens. Gelachen om ‘Ik zat dichterbij de wereldtop dan vdVaart’ (geen woord aan gelogen overigens)
Vies varken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
Mikeytt maakt in recordtijd een volledige gezonde maaltijd tijdens de rust
[ afbeelding ]
Oh, dan zou hij er wel reden voor hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:maxi-mus oogt bozig op mij. Kun jij misschien de druk van de ketel halen.
Ik ben helemaal zen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:maxi-mus oogt bozig op mij. Kun jij misschien de druk van de ketel halen.
Moet meteen aan dit stukje denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frituren, kaassoufles, veel mensen eten zich weer ranzig dik op een gewone dinsdagavond zeg.
Zie je de paprika niet op de foto ofzo??quote:
Je kan het toch ook gewoon allebeiquote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |