"Gimma" is een bekende term in de Nederlandse straattaal, afgeleid van het Engelse woord game (spel). Het wordt vaak gebruikt om te refereren aan een videospel (bijvoorbeeld "ik ga die gimma spelen") of de muziekindustrie. Daarnaast is het de titel van het vierde studioalbum (2019) van de Nederlandse rapper Josylvio.quote:
Ik ook, maar was eens benieuwd hoe het nu is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat speelde ik toen ik 12 was.
Dat verwacht je toch ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook, maar was eens benieuwd hoe het nu is.
Dat is pure pay-to-win Game geworden. Hoe meer geld hoe beter in het spel. voor ¤50 bouw je een sterrenteam op
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Nee, dat blijft voor altijd deze baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoVBL SC influencer
Left, right, behind
soort zoekt soortquote:
Werk je nog in de fabriekquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook, maar was eens benieuwd hoe het nu is.
Dat is pure pay-to-win Game geworden. Hoe meer geld hoe beter in het spel. voor ¤50 bouw je een sterrenteam op
Oh dan al.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week donderdag weer naar de aids van Ajax kijken, ik koester dit nog even.
Ik geniet van dit WK en zal het missen als het voorbij is.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nog steeds jullie favoriete Belg?Ligt eraan, als @Pisces29 of @Jojoortje geen Belgen zijn wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Op zijn wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een klier die Cucurella, had van mij al lang een klap op zijn gekregen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat blijft voor altijd deze baas
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |