Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef ISVV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Barcola speelt en Doué niet? Waarom maakt ome Didier deze keuze?
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wilde je niet boos maken.
Doe je dan nootjes in ofzo of fruit in je skyr?quote:
Vergeet je ETA niet aan te vragen!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.
Ik ben er morgen niet omdat ik naar London ga
Nee, puur.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doe je dan nootjes in ofzo of fruit in je skyr?
Die is vast pizza aan het halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.
Daarover gesproken waar is @:lenny77
Bedankt, maar dat ding is 2 jaar geldig gelukkig dus dat hoefde nog nietquote:
Doue is aanvallender en daar houdt Diedjee niet van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef ISVV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Barcola speelt en Doué niet? Waarom maakt ome Didier deze keuze?
is vaak zo. Big skyr houdt het aanbod met opzet laag om de prijzen te verhogenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was vanochtend allemaal op in de supermarkt.
Daar snap ik dus geen bal van.
Nee Lenny is een elegante vrouwquote:
Richting een tegenspeler.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
Je mocht toch niet praten met een hand voor de mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |