Karnemelk en Hertog Janquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot? Ik heb 3 biertjes koud gezet.
Is @R-woud93 er?quote:
Haxball in de rust joehoequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nog niet. In de rust waarschijnlijk.
Gelukkig blijf jij gewoon bij ons dit WK.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan deze redelijk gesloten reactie te merken niet. Ik hou er wijselijk over op.
Deze keer heb ik voor Sprite ZERO SUGAR gekozen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Rooibos thee.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn oom heeft ook flinke tieten, maar dat komt door de hamburgers.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als mijn oom tieten had was het mijn tante geweest
Oh sorry ik wilde je niet boos maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan deze redelijk gesloten reactie te merken niet. Ik hou er wijselijk over op.
Spa rood?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze keer heb ik voor Sprite ZERO SUGAR gekozen.
Een vruchtensapje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig blijf jij gewoon bij ons dit WK.
LaChouffequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ontzettend jammer voor ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.
Ik ben er morgen niet omdat ik naar London ga
Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef ISVV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Barcola speelt en Doué niet? Waarom maakt ome Didier deze keuze?
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wilde je niet boos maken.
Doe je dan nootjes in ofzo of fruit in je skyr?quote:
Vergeet je ETA niet aan te vragen!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.
Ik ben er morgen niet omdat ik naar London ga
Nee, puur.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doe je dan nootjes in ofzo of fruit in je skyr?
Die is vast pizza aan het halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.
Daarover gesproken waar is @:lenny77
Bedankt, maar dat ding is 2 jaar geldig gelukkig dus dat hoefde nog nietquote:
Doue is aanvallender en daar houdt Diedjee niet van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef ISVV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Barcola speelt en Doué niet? Waarom maakt ome Didier deze keuze?
is vaak zo. Big skyr houdt het aanbod met opzet laag om de prijzen te verhogenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was vanochtend allemaal op in de supermarkt.
Daar snap ik dus geen bal van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |