Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef ISVV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Barcola speelt en Doué niet? Waarom maakt ome Didier deze keuze?
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry ik wilde je niet boos maken.
Doe je dan nootjes in ofzo of fruit in je skyr?quote:
Vergeet je ETA niet aan te vragen!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.
Ik ben er morgen niet omdat ik naar London ga
Nee, puur.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doe je dan nootjes in ofzo of fruit in je skyr?
Die is vast pizza aan het halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.
Daarover gesproken waar is @:lenny77
Bedankt, maar dat ding is 2 jaar geldig gelukkig dus dat hoefde nog nietquote:
Doue is aanvallender en daar houdt Diedjee niet van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef ISVV het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Barcola speelt en Doué niet? Waarom maakt ome Didier deze keuze?
is vaak zo. Big skyr houdt het aanbod met opzet laag om de prijzen te verhogenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was vanochtend allemaal op in de supermarkt.
Daar snap ik dus geen bal van.
Nee Lenny is een elegante vrouwquote:
Richting een tegenspeler.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef PzKpfw het volgende:
Je mocht toch niet praten met een hand voor de mond?
quote:
Doe m'n zoon de groeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.
Ik ben er morgen niet omdat ik naar London ga
Moeten we dit nou elke wedstrijd gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom geen rode kaart voor die Spanjaard met zijn hand voor zijn mond?
Alleen als je tegen een tegenstander praat.quote:
En die tegenstander het aankaart...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als je tegen een tegenstander praat.
Ik tuin ook overal in.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is vaak zo. Big skyr houdt het aanbod met opzet laag om de prijzen te verhogen
Dat ontken ik ook niet, maar ze heeft tot nu toe wel iedere avond zin in pizza om 23:00.quote:
Ah, dank je!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je tussen de 40-45 mannen redelijk onherkenbaar bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet boos alleen een beetje teleurgesteld.
Daarover gesproken waar is @:lenny77
@Cocoquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je tussen de 40-45 mannen redelijk onherkenbaar bent.
Welke vrouwen zie je het hele jaar door in VBL posten?
Die regel passen ze al niet meer toe want dat gebeurde laatst en 0 fucks were givenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je een dergelijke info elke 10 minuten posten aubquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk passt een beetje rond.
Ter info.
Was dit toevallig bij een Argentijn?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die regel passen ze al niet meer toe want dat gebeurde laatst en 0 fucks were given
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |