Ja dat was heftig.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog de rillingen van die ene avond dit WK.
Oh gezellig jij bent erquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Nee he, niet weer zo'n Spaans balbezit wedstrijd.
Wat walgelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon herbruikbaar wc papier. Wees aardig voor de planeet.
[ afbeelding ]
Ik zag dat Baena wel de meeste kansen gecreëerd had en de meeste geslaagde voorzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je dit toernooi niet gekeken. Samen met Olmo de beste speler van Spanje. En Yamal op zich ook wel gewoon prima, maar daar staan ze steeds met 5 poppetjes op omdat Baena niet zo goed is.
Als Spanje dat voordeel ook al niet heeft is dit geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Goed dankje.quote:
Ben jij ook altijd extra gemotiveerd op de Belgische feestdag?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Quatorze juillet vandaag. extra motivatie voor de Fransen
Waarom deze verbazing? Het wordt een kutpot.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Dat verbaasde mij ook al jaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag dat Baena wel de meeste kansen gecreëerd had en de meeste geslaagde voorzetten.
Al zijn ze van dat laatste natuurlijk niet zo.
Nederlanders spreken over het algemeen gewoon meer dan 1 taal.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wel aan Nederlanders die Memphis heetten?
Ja oke, dit had je wel kunnen voorspellen indersaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom deze verbazing? Het wordt een kutpot.
Nee speel niet graag met m’n privéquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je ons nu eindelijk vertellen waar je geweest bent?
In de vriezer?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat drinken jullie bij deze pot? Ik heb 3 biertjes koud gezet.
Aan deze redelijk gesloten reactie te merken niet. Ik hou er wijselijk over op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je ons nu eindelijk vertellen waar je geweest bent?
Bourbon.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
ik heb nog nooit gewerkt op die dag, zou het niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ben jij ook altijd extra gemotiveerd op de Belgische feestdag?
Koffie en waterquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Limonadequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Karnemelk en Hertog Janquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Is @R-woud93 er?quote:
Haxball in de rust joehoequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nog niet. In de rust waarschijnlijk.
Gelukkig blijf jij gewoon bij ons dit WK.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan deze redelijk gesloten reactie te merken niet. Ik hou er wijselijk over op.
Deze keer heb ik voor Sprite ZERO SUGAR gekozen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Rooibos thee.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn oom heeft ook flinke tieten, maar dat komt door de hamburgers.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als mijn oom tieten had was het mijn tante geweest
Oh sorry ik wilde je niet boos maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan deze redelijk gesloten reactie te merken niet. Ik hou er wijselijk over op.
Spa rood?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze keer heb ik voor Sprite ZERO SUGAR gekozen.
Een vruchtensapje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig blijf jij gewoon bij ons dit WK.
LaChouffequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ontzettend jammer voor ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo bang om gestalkt te worden zo interessant vind ik mezelf nou ook weer niet.
Ik ben er morgen niet omdat ik naar London ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |