Je hebt ook gewoon herbruikbaar wc papier. Wees aardig voor de planeet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens die nieuwe Edet WC-rol zonder rol gekocht!!
Ik zal hier later wel een review over geven mocht er interesse naar zijn.
Scorito doe ik nooit bij TDF dat is me teveel gedoe. Ik heb wel weer erg zin in de FOK Manager en Coach van het jaar goden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben door de sprintetappes uit de Scorito top 2% gekukkeld. Gelukkig nu voetbal.
c'est le Bradge iciquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef -XOR- het volgende:
Fransen die Bradley heten, daar kan ik maar moeilijk aan wennen.
Geen idee, ik lees op Twitter lof voor Yamal, maar ik zie hem alleen vallen elke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
In elk geval niet voor Spanje met dat walgelijke zwabberhoofd
Akkoordquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens die nieuwe Edet WC-rol zonder rol gekocht!!
Ik zal hier later wel een review over geven mocht er interesse naar zijn.
Een gym openslaan is wel een overdreven work-out.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig sla je de gym voor ons open.
Wel aan Nederlanders die Memphis heetten?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef -XOR- het volgende:
Fransen die Bradley heten, daar kan ik maar moeilijk aan wennen.
ben zo moequote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig sla je de gym voor ons open.
Je kan het!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben zo moe
en morgen werk ik thuis, dus dan ga ik overdag
Veel Frankrijksupporters dusquote:
Hopelijk hebben ze niet teveel gedronken/gefeest!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Quatorze juillet vandaag. extra motivatie voor de Fransen
Dan heb je dit toernooi niet gekeken. Samen met Olmo de beste speler van Spanje. En Yamal op zich ook wel gewoon prima, maar daar staan ze steeds met 5 poppetjes op omdat Baena niet zo goed is.quote:
Ik heb nog de rillingen van die ene avond dit WK.quote:
In dat geval hebben ze blijkbaar 2 zwabberhoofden?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees op Twitter lof voor Yamal, maar ik zie hem alleen vallen elke wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |