Is een best snelle ingreep, maar je bent maanden bezig met opnieuw leren hoe je moet lopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet echt een voorstelling kan maken van wat dat met je doet. Maar zo'n risico's lopen gaat wel erg ver.
Zou het? Een paar duizend is soms logisch, maar kan me niet voorstellen dat iemand miljoenen fake volgers kan kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zei ik letterlijk eerder dit topic. Ik geef alleen maar aan dat het echt geen 2.4 mil echte accounts zijn. Maar iedere volger is er 1 teveel natuurlijk.
Op twitch makkelijker, maar als je ook nog eens je ziel verkoopt zijn er genoeg Russische/Pakistaanse/Indiase/Chinese botnetwerken voor relatief weinig te koop ook voor YT.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou het? Een paar duizend is soms logisch, maar kan me niet voorstellen dat iemand miljoenen fake volgers kan kopen
Wij Fokkers doen aan Penermaxxing: zo weinig mogelijk neuken en er eens per drie uur met een hamer op slaan, dan wordt hij lekker groot en dik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:16 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig zie ik er net zoals 90% van Fok! er tering goed uit dus hebben wij dit soort shit niet nodig
Zolderkamermaxxenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:24 schreef incel het volgende:
Ik vind de term looksmaxer zo verschrikkelijk
Dat kun je denken, maar ik vind het vrij triest dat iemand met waanideeën op geen enkele manier begrensd wordt door zijn bubbel en daarnaast zijn waanideeën onder miljoenen jonge, beïnvloedbare geestjes kan verspreiden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:17 schreef Jahr00n het volgende:
Niks mis mee dat dit soort problemen zichzelf oplossen.
Maar het is ook best lastig. Want waar trek je de grens? er goed uit willen zien is immers erg normaal. Gefixeerd zijn op het krijgen van een esthetisch lichaam is hoogstens wat obsessief, maar nog geen 'probleem'. Plastische chirurgie is niet mijn ding, maar niet perse problematisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat kun je denken, maar ik vind het vrij triest dat iemand met waanideeën op geen enkele manier begrensd wordt door zijn bubbel en daarnaast zijn waanideeën onder miljoenen jonge, beïnvloedbare geestjes kan verspreiden.
Wat is een smaxxer eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:24 schreef incel het volgende:
'hersendode' is toepasselijker inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:24 schreef incel het volgende:
Dan moeten overheden sociale media voor minderjarigen verbieden ..quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze nemen een hoop naïeve jonge mensen (kinderen haast) mee in hun kielzog. Die bijvangst is triest in mijn beleving ja.
Ik ben daar niet per se tegen nee.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten overheden sociale media voor minderjarigen verbieden ..
Sommige landen hebben die stap al gemaakt.
Dan omzeilen ze de verboden of vinden iets anders.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten overheden sociale media voor minderjarigen verbieden ..
Sommige landen hebben die stap al gemaakt.
Dan krijgt zo'n media bedrijf een flinke boete zoals Europa al bij meerdere bedrijven gedaan hebben die zich weigeren te conformeren aan Europese regels.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dan omzeilen ze de verboden of vinden iets anders.
Zo te lezen lost dat probleem zich vanzelf op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat we woorden als 'looksmaxxing community' hebben is geen goed teken voor ons als beschaving.
Het is een beetje als sektes die zelfmoord pleegden in het pre internet tijdperk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo te lezen lost dat probleem zich vanzelf op.
Filmpjes zijn niet ineens offline ben ik bang ...quote:
Dat doe je niet met looks. Daarvoor moet je jezelf voorstellen, veel en vaak fatsoenlijke gesprekjes aanknopen en bij voorkeur de concurrentie aangaan met een partner of eventueel andere gegadigde.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Zijn er eigenlijk looksmaxxers die een vriendin hebben gescoord met hun nieuwe looks?
Maar dat proberen ze nou juist te omzeilen met hun looks.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat doe je niet met looks. Daarvoor moet je jezelf voorstellen, veel en vaak fatsoenlijke gesprekjes aanknopen en bij voorkeur de concurrentie aangaan met een partner of eventueel andere gegadigde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |