Hij had wel een vriendin en dat kwam natuurlijk omdat hij zijn kaak ge-DavidCoulthardmaxxed hadquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Dat looksmaxxen was niet zo goed gelukt aan die kaak te zien, tering![]()
Probleem is dat er tegenwoordig bar weinig verstandige rolmodellen zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze nemen een hoop naïeve jonge mensen (kinderen haast) mee in hun kielzog. Die bijvangst is triest in mijn beleving ja.
Dit soort dingen maakt me blij dat ik geen social media gebruik en op Reddit enkel een stricte selectie handhaaf van wat voor subs ik bezoek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig gezien dan.
Experts waarschuwen ook voor ballmaxxing, waarbij mensen vloeistoffen in hun ballen injecteren om ze groter te maken
https://www.healthline.co(...)erous-than-you-think
Precies, ik vind dat vooral leuk om te zeggen tegen mensen die op de klokkenluider van de Notre Dame lijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die mensen snappen niet dat je een lesje dient te leren met het lichaam dat je hebt gekregen.
Valt onder het zogenaamde 'heightmaxxing'.quote:
Nou ja, "deed" zo te zienquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:14 schreef Mikeytt het volgende:
En dit doet onze toekomstige generatie influencen.
Zal ik inderdaad niet doen, al is het maar omdat ik mezelf geen nachtmerries wil geven van foto's zoals in de OP.. brrrrquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:41 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Valt onder het zogenaamde 'heightmaxxing'.
Doe maar niet opzoeken, ik ben het konijnenhol afgedaald en dan ben je wel een paar uren zoet.
Dat je dat als short king van 1m40 probeert om de 1m55 te halen kan ik me ergens nog indenken. (als zulke gains al mogelijk zijn). Zou het zelf nooit doen maar ja ik heb makkelijk praten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zal ik inderdaad niet doen, al is het maar omdat ik mezelf geen nachtmerries wil geven van foto's zoals in de OP.. brrrr
En dan denken dat normale mensen daar ook maar ene fuck om geven. Ze creëren een heel leger van mensen die denken dat uiterlijk alles isquote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:56 schreef Dutchguy het volgende:
Dat soort mensen die alles op uiterlijk projecteren en verder helemaal niks. Je verwacht dat je bij elke stap die ze doen je een holle galm kunt horen.
De 4e post, en je gaat al van duizenden naar miljoenen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die man heeft miljoenen volgers... Binnen de looksmaxxing community zeker in de top 5 grootsten. Zeer zorgwekkende trend.
2,4 miljoen op Youtube alleen alquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
De 4e post, en je gaat al van duizenden naar miljoenen.
Overdrijven is ook een vak
Als ze die shit zelf deden, was er ook geen probleem. Het grote probleem is het leger aan jongens die deze mannen op een voetstuk hebben staan...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Deze lui botten bij het leven he, daar zijn ze ijdel genoeg voor.
Dat zei ik letterlijk eerder dit topic. Ik geef alleen maar aan dat het echt geen 2.4 mil echte accounts zijn. Maar iedere volger is er 1 teveel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ze die shit zelf deden, was er ook geen probleem. Het grote probleem is het leger aan jongens die deze mannen op een voetstuk hebben staan...
Sja, ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet echt een voorstelling kan maken van wat dat met je doet. Maar zo'n risico's lopen gaat wel erg ver.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat je dat als short king van 1m40 probeert om de 1m55 te halen kan ik me ergens nog indenken. (als zulke gains al mogelijk zijn). Zou het zelf nooit doen maar ja ik heb makkelijk praten.
Maar om dit te doen als je ruim boven de 150 zit is gewoon bizar.
Dat zie je wel aan de views van de video'squote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zei ik letterlijk eerder dit topic. Ik geef alleen maar aan dat het echt geen 2.4 mil echte accounts zijn. Maar iedere volger is er 1 teveel natuurlijk.
unieke views en viewlength is wel een betere graadmeter ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan de views van de video's
Nouja, hoe dan ook, iedere 'beïnvloedde' volger is er eentje teveelquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
unieke views en viewlength is wel een betere graadmeter ja.
Dat we woorden als 'looksmaxxing community' hebben is geen goed teken voor ons als beschaving.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die man heeft miljoenen volgers... Binnen de looksmaxxing community zeker in de top 5 grootsten. Zeer zorgwekkende trend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |