Netjes hoorquote:
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pindasaus.Bij bitterballen hoort mosterd.
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het groot Ethiopisch kookboek en 600 jaar Duitse humor gebundeld.
Ja, maar als ik lekkere saus serveer, dan moet ik ook voor een tweede ronde betalenquote:
Gohquote:
Jij hebt altijd honger.quote:
Je hebt net een nieuw deel van het topic geopend.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef Mikeytt het volgende:
Kopieer ik de verkeerde quote. Ik ben echt een mislukkeling die niks kan
Ach..quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef Mikeytt het volgende:
Met rechterhand eten, met linkerhand kont afvegen.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een keer in een Ethiopisch restaurant gegeten. Heerlijk. En ik had onthouden dat ik slechts met 1 hand moest eten, maar at alsnog met de verkeerde hand
Ik heb niet veel gegeten vandaag..quote:
Het heeft je geraakt he?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd honger.
Maar ik trakteer alleen de gewone users. Die mag je capu kwalijk nemen.
Leuk dat je er toch nog bentquote:Op zondag 12 juli 2026 01:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Met rechterhand eten, met linkerhand kont afvegen.
Zelfkennis is de eerste stap naar wijsheidquote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef Mikeytt het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd honger.
Maar ik trakteer alleen de gewone users. Die mag je capu kwalijk nemen.
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach..
Je hebt wel ehm..
Misschien wordt het morgen een betere dag
Ja, precies. Nou heb ik een beetje smetvrees en was ik toch vaak genoeg mijn handen dat dat niet zou boeien.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk in elk land hetzelfde, of zijn er ook landen waar dit precies andersom is? Een beetje zoals je bij het autorijden zowel links als rechts van de weg kan rijden.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht even dat je een eetstoornis hadquote:Op zondag 12 juli 2026 01:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gegeten vandaag..
Jullie treffen mij ook steeds na onderbroken diensten dus weinig kans op eten.
Ik heb vandaag 2 stukjes cake gehad en een kommetje chips...
Dus ja.. ik heb honger
Ik heb eens Injera op... Ik vond het niet te nassenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een keer in een Ethiopisch restaurant gegeten. Heerlijk. En ik had onthouden dat ik slechts met 1 hand moest eten, maar at alsnog met de verkeerde hand
Vind dat altijd verwarrend dan mag je niet eten met de hand waarmee je veegt maar de andere vol kwakken is geen probleem.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
die gebruiken toch een bidetquote:Op zondag 12 juli 2026 01:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat altijd verwarrend dan mag je niet eten met de hand waarmee je veegt maar de andere vol kwakken is geen probleem.
Nee joh, geen eetstoornisquote:Op zondag 12 juli 2026 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht even dat je een eetstoornis had
Maar ik vergeet dat jij op je werk weinig kan eten.
Ga maar lekker eten je moet goed voor jezelf zorgen
Ken nog een leuk liedje.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk in elk land hetzelfde, of zijn er ook landen waar dit precies andersom is? Een beetje zoals je bij het autorijden zowel links als rechts van de weg kan rijden.
Precies dit heb ik dus gegeten! Heerlijk met de zure "pannenkoek". En wat vooral zo lekker is, is dat je zoveel verschillende smaken hebt en dus maar blijft proevenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb eens Injera op... Ik vond het niet te nassenEthiopisch voedsel is echt lekker, maar snap niet waarom ze dit altijd serveren
![]()
[ afbeelding ]
Dit is allemaal al een keer verteerd geweestquote:Op zondag 12 juli 2026 01:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb eens Injera op... Ik vond het niet te nassenEthiopisch voedsel is echt lekker, maar snap niet waarom ze dit altijd serveren
![]()
[ afbeelding ]
Hier schrik ík nou vanquote:
Wowquote:
Het is Argentinie nietquote:Op zondag 12 juli 2026 01:11 schreef OmniRocket het volgende:
Gaan we nog zo ver terug kijken? Noorwegen is niet meer in balbezit gekomen.
Ik hoop dat je voor straf een KNOTSGEKKE ontknoping mistquote:
Dit was zoooooooooooooooooooooooooooooooo kut hequote:Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
doet me denken aan die goal bij de Belgen gister @:capuchon_jongen
Ja ik ookquote:Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
doet me denken aan die goal bij de Belgen gister @:capuchon_jongen
Brexitquote:
Keeper mag het team terug naar huis roeien.quote:
Het was vreselijk. Ik voelde de pijn.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit was zoooooooooooooooooooooooooooooooo kut he
Die jongen moet zich zoooo slecht gevoeld hebben.. Had compassie met mquote:Op zondag 12 juli 2026 01:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het was vreselijk. Ik voelde de pijn.
Juichenquote:
Niet skippen dat gaat een kraker worden.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik dan toch niet naar Argentinië - Zwitserland ga kijken. Maar vrees een zaadpot
Ik ook. Die heeft vast niet geslapen.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die jongen moet zich zoooo slecht gevoeld hebben.. Had compassie met m
quote:
En Courtois ook nietquote:Op zondag 12 juli 2026 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. Die heeft vast niet geslapen.
jaquote:Op zondag 12 juli 2026 01:15 schreef Wotte het volgende:
Jullie hadden in principe niet hoeven kijken aangezien ik zei dat het mij niet zou verbazen dat Noorwegen de kwartfinale haalt.
Naar huis roeien xdquote:
jaquote:Op zondag 12 juli 2026 01:16 schreef Lenny77 het volgende:
Zijn de Noren zo groot of die scheids zo klein?
Gras is groenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:17 schreef silverhill het volgende:
Engeland krijgt een gelukkige penal.
Water is nat.
Jaquote:Op zondag 12 juli 2026 01:16 schreef Lenny77 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:16 schreef Lenny77 het volgende:
Oh? Ga je naar Londen?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ach ach ach wat kut
Nou ja, voor mij komt het ook wel weer goed uit. Ik ben tijdens de halve finale toevallig in London dus dan is het wel leuk als Engeland speelt
Ja volgende weekquote:Op zondag 12 juli 2026 01:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh? Ga je naar Londen?
Dat wist ik niet?
Gewoon keihard ditquote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is bullshit, zelf je been ervoor zetten, hou op met deze onzin
iedereen bobtquote:
Man of the match.quote:
Ik heb er vaak kijk op. Had ik je al eens verteld dat ik zei dat Gimenez een matige spits was die op de bank zou komen te zitten.quote:
Vind ik wat overdreven.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geel voor schwalbe zou die moeten krijgen
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgende week
Of deze week als je van mening bent dat de week op zaterdag begint
Nvm, in eerste instantie slecht geflotenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:17 schreef Gretzl het volgende:
Die verdedigende overtredingen die tot een strafschop leiden
Beter dan Sampaio in ieder gevalquote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Wel idioot dat moeten omroepen van de scheids
Op zich niet. Verhoogt de immersion voor het publiekquote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik mag je niet aanraken??quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er vaak kijk op. Had ik je al eens verteld dat ik zei dat Gimenez een matige spits was die op de bank zou komen te zitten.
Je mag me eventueel aanraken.
P.S. wel gepast
P.P.S uitgezonderd vrouwen van middelbare leeftijd die modereren op een forum.
Kan ik dat spul ook krijgen?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er vaak kijk op. Had ik je al eens verteld dat ik zei dat Gimenez een matige spits was die op de bank zou komen te zitten.
Je mag me eventueel aanraken.
P.S. wel gepast
P.P.S uitgezonderd vrouwen van middelbare leeftijd die modereren op een forum.
Ze hadden gewoon rugby systeem moeten invoeren. Dat we gewoon het hele overleg tussen ref en TMO kunnen meeluisteren.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind het juist extra cool en geeft de refs meer overwicht. ik vind de arbitrage behalve de rare dingen erg sterk.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich niet. Verhoogt de immersion voor het publiek
Dat hoort toch niet bij zijn werk.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich niet. Verhoogt de immersion voor het publiek
Stop die scorito in je reetquote:
Wie is Erin?quote:
Oh dan hoop ik dat kriegel gaat slapen.quote:
quote:
Lenny is niet bang aangelegdquote:
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Turpin sowieso geen kans meer op een pot maakt maar die was sowieso wel klaar geweest. Nu alleen nog hopen op de 2-2
Je kan gewoon op mobiel doorFOKkenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de tweede helft van de verlenging in bed bekijken. Fijne nacht allemaal en succes nog met Argentinië straks!
Ik moest me echt inhouden om hier niet een grap over een paal te maken.quote:
Mwah hij stond er toch bovenop, lijkt me dat je dit wel gezien zou moeten hebbenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Dit kan je scheids niet kwalijk nemen.
Ik zag vroeger liever Erin Moran, maar die leeft niet meerquote:
Kom je zo laat de kroeg uitrollen en dan dit.,quote:Op zondag 12 juli 2026 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga de tweede helft van de verlenging in bed bekijken. Fijne nacht allemaal en succes nog met Argentinië straks!
Daar gaat the special one verandering inbrengenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bellingham Kan tegen geen bal stampen bij Real en bij Engeland is hij 10000 x beter
Mbappe vindt dit leukquote:Op zondag 12 juli 2026 01:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bellingham Kan tegen geen bal stampen bij Real en bij Engeland is hij 10000 x beter
2x, maar matig gekopt.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:25 schreef silverhill het volgende:
Het gaat bij de Noren allemaal te traag en voorzichtig. Haaland heeft geen voorzet gehad.
Nouquote:Op zondag 12 juli 2026 01:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Fijn dat we straks op je kunnen rekenen.
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:26 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk als Lenny blijft blijf ik ook op voor Argentinië
Pics van je boterhamquote:Op zondag 12 juli 2026 01:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou
Hm
Mja
Mnee
Ik ga een boterham eten...
Drink jij ook wel eens wat?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou
Hm
Mja
Mnee
Goed spul.quote:
Gezelligquote:Op zondag 12 juli 2026 01:26 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk als Lenny blijft blijf ik ook op voor Argentinië
Dat is een goed begin!quote:Op zondag 12 juli 2026 01:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou
Hm
Mja
Mnee
Wij gewone users hebben een mod nodig…quote:Op zondag 12 juli 2026 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga Argentinië overslaan morgenochtend moet ik ook nog gaan flexiwerken (bijbaantje voor de NL'ers )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |