En Jeroom, en die is niet eens caberatier, maar Jeroom staat in alle lijsten.quote:
Ik stop NU met postenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef GGMM het volgende:
De persoon die nu na het slotje post trakteert het volgende topic op bitterballen.
Oehquote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef GGMM het volgende:
De persoon die nu na het slotje post trakteert het volgende topic op bitterballen.
Hallo capuchon_jongen.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind dat beide teams nu eerst 5 penalty's moeten doen en als het dan nog gelijk staat dan pas verlengen.
Ben ik wel gewend.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef GGMM het volgende:
Akkoord.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En Jeroom, en die is niet eens caberatier, maar Jeroom staat in alle lijsten.
Als het op de natuurlijke manier gebeurt, dus zonder heropeningen is dat een prima ideequote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef GGMM het volgende:
Taylor ook al de chick van Gio afgepakt. Wat een baasjequote:Op zondag 12 juli 2026 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pedersen zijn chick ging toen vreemd met Kenneth Taylor
Als ik het ben, krijgen jullie oesterzwambitterballen met pindasausquote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef GGMM het volgende:
Worden we als gewone users beflikkerd door de mods?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het op de natuurlijke manier gebeurt, dus zonder heropeningen is dat een prima idee
Dit wil geen hondquote:Op zondag 12 juli 2026 01:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik het ben, krijgen jullie oesterzwambitterballen met pindasaus
Dat zouden ze NOOIT doenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Worden we als gewone users beflikkerd door de mods?
Het groot Ethiopisch kookboek en 600 jaar Duitse humor gebundeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
1 ervan is de lijst met succesvolle Belgische Caberatiers
Pindasaus.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik het ben, krijgen jullie oesterzwambitterballen met pindasaus
Ethiopië heeft best lekker eten!quote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het groot Ethiopisch kookboek en 600 jaar Duitse humor gebundeld.
100% eensquote:Op zondag 12 juli 2026 01:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pindasaus.Bij bitterballen hoort mosterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |