Normaal toch niet het sterkste punt van Belgiërs.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:58 schreef Mikeytt het volgende:
Die Belgische commentatoren hebben wel humor
Belgen hebben gewoon humorquote:Op zondag 12 juli 2026 00:58 schreef Mikeytt het volgende:
Die Belgische commentatoren hebben wel humor
Jaquote:Op zondag 12 juli 2026 00:58 schreef Vlinder het volgende:
Krijgen we eerst verlenging of gelijk penalty's?
Ik moet nog douchen
wat zijn de 2 dunste boeken ter wereld?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Normaal toch niet het sterkste punt van Belgiërs.
alleen ontopic posten in WKquote:
Nahquote:Op zondag 12 juli 2026 00:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Normaal toch niet het sterkste punt van Belgiërs.
max 5 minuten hequote:Op zondag 12 juli 2026 00:58 schreef Vlinder het volgende:
Krijgen we eerst verlenging of gelijk penalty's?
Ik moet nog douchen
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glad ijs hierquote:Op zondag 12 juli 2026 00:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wat zijn de 2 dunste boeken ter wereld?
Het groot Ethiopisch kookboek en 600 jaar Duitse humor gebundeld.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zal eens een mensenhand in jou stoppenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vond ik eng met die poppen en mensenhanden erin.
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regelGIF met wegrennende mannen van kleur met handen tegen de wangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Ja best lelijk was datquote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef Coco het volgende:
[..]
1 ervan is de lijst met succesvolle Belgische Caberatiersquote:Op zondag 12 juli 2026 00:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zo jullie relatie heeft diepgang gekregen!quote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens een mensenhand in jou stoppen
Daar staat alleen Wim Helsen op?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
1 ervan is de lijst met succesvolle Belgische Caberatiers
Dat heb ik (gelukkig) gemist.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schrik hiervanquote:Op zondag 12 juli 2026 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens een mensenhand in jou stoppen
En Jeroom, en die is niet eens caberatier, maar Jeroom staat in alle lijsten.quote:
Ik stop NU met postenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:02 schreef GGMM het volgende:
De persoon die nu na het slotje post trakteert het volgende topic op bitterballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |