Man of the match.quote:
Ik heb er vaak kijk op. Had ik je al eens verteld dat ik zei dat Gimenez een matige spits was die op de bank zou komen te zitten.quote:
Vind ik wat overdreven.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geel voor schwalbe zou die moeten krijgen
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgende week
Of deze week als je van mening bent dat de week op zaterdag begint
Nvm, in eerste instantie slecht geflotenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:17 schreef Gretzl het volgende:
Die verdedigende overtredingen die tot een strafschop leiden
Beter dan Sampaio in ieder gevalquote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Wel idioot dat moeten omroepen van de scheids
Op zich niet. Verhoogt de immersion voor het publiekquote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik mag je niet aanraken??quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er vaak kijk op. Had ik je al eens verteld dat ik zei dat Gimenez een matige spits was die op de bank zou komen te zitten.
Je mag me eventueel aanraken.
P.S. wel gepast
P.P.S uitgezonderd vrouwen van middelbare leeftijd die modereren op een forum.
Kan ik dat spul ook krijgen?quote:Op zondag 12 juli 2026 01:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er vaak kijk op. Had ik je al eens verteld dat ik zei dat Gimenez een matige spits was die op de bank zou komen te zitten.
Je mag me eventueel aanraken.
P.S. wel gepast
P.P.S uitgezonderd vrouwen van middelbare leeftijd die modereren op een forum.
Ze hadden gewoon rugby systeem moeten invoeren. Dat we gewoon het hele overleg tussen ref en TMO kunnen meeluisteren.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind het juist extra cool en geeft de refs meer overwicht. ik vind de arbitrage behalve de rare dingen erg sterk.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich niet. Verhoogt de immersion voor het publiek
Dat hoort toch niet bij zijn werk.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich niet. Verhoogt de immersion voor het publiek
Stop die scorito in je reetquote:
Wie is Erin?quote:
Oh dan hoop ik dat kriegel gaat slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |