quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:50 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die Belgische coach meer lijken op iemand waar je je moet melden als je uit de klas bent gestuurd dan op een bondscoach
FOK.be is enorm nieuwsgierig naar wat u vindt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:53 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dat deuntje bij die Belgische reclame voor kinderbeweging het meest irritante deuntje wat ik gedurende heel het WK gehoord heb
Is nog de versiering van voor Marokkoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef Zorro het volgende:
Hele Belgische studio rood
Die zijn zeker voor Spanje!
Feedback is heel belangrijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
FOK.be is enorm nieuwsgierig naar wat u vindt.
Hou jij van honkbal?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van drilpudding in je mond naar drilpudding over je riem
Duizenden zenders safiquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan jouw IPTV het erg linkse NOS ontvangen?
Door Iniesta?quote:
Heb ik hier nog een mooie docu voor je: https://vimeo.com/120317153quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger wel gespeeld en tegenwoordig kijk ik rond de playoffs.
De Nations League denk ik, in het najaarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer speelt Nederland weer?
dat kijken we niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Nations League denk ik, in het najaar
50 minuten, denk niet dat ik daar ruimte voor kan makenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:59 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Heb ik hier nog een mooie docu voor je: https://vimeo.com/120317153
Dat non-toernooi weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Nations League denk ik, in het najaar
Oké parkeerwachter.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
50 minuten, denk niet dat ik daar ruimte voor kan maken
Jan, Johan, Seniele Willem. Ga maar met die witte mensen mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Jan is net als Johan een beetje over de datum
Die vent is gewoon echt half seniel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat ze zulke fossielen nog steeds aan die tafel zetten, mijn god.
Beter dan andersom.quote:
Ik heb al bijna 10 jaar geen praatprogramma over voetbal, een nabeschouwing of een voorbeschouwing gezien. Ik ken Jan van z’n DWDD tijd.quote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen praatprogramma over voetbal, een nabeschouwing of een voorbeschouwing gezien. Ik ken Jan van z’n DWDD tijd.
Weet je waar ik geen kutreclame van Hyundai zie?quote:
En het lag wel in de lijn der verwachting dat Jan die act wat los zou laten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen praatprogramma over voetbal, een nabeschouwing of een voorbeschouwing gezien. Ik ken Jan van z’n DWDD tijd.
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kan niet. Helemaal account aangemaakt en dan krijg ik ditquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar ik geen kutreclame van Hyundai zie?
Bij de Belg!
Koop een kabel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet. Helemaal account aangemaakt en dan krijg ik dit
Woon jij in België?
Momenteel kijk je niet in België. Door bepaalde rechten kunnen we sommige programma's enkel in België vertonen of aan Belgen die (tijdelijk) in het buitenland zijn.
Woon jij wel in België, dan kan je ook nu ons hele aanbod bekijken. Je moet dit gewoon één keer bevestigen via je Belgisch gsm-nummer of 'Mijn Burgerprofiel' van de Vlaamse overheid.
Veel kijkplezier!
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Momenteel kijk je niet in België. Door bepaalde rechten kunnen we sommige programma's enkel in België vertonen of aan Belgen die (tijdelijk) in het buitenland zijn.
Woon jij wel in België, dan kan je ook nu ons hele aanbod bekijken. Je moet dit gewoon één keer bevestigen via je Belgisch gsm-nummer of 'Mijn Burgerprofiel' van de Vlaamse overheid.
Veel kijkplezier!
VPNquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Veel kijkplezier!
Je woont in het buitenland of heb je geen tv abo?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja. Maar dat doen ze allemaal, NPO wordt ook geblockt in buitenland
Wat zijn kronkels?quote:
het laatstequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je woont in het buitenland of heb je geen tv abo?
Verhaaltjes van Simon Carmiggeltquote:
Nou nou nou.quote:
IPTV evt. Loopt live wel wat achter.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Veel kijkplezier!
OF met Noorse meisjes gaan roeienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Engeland wel de halve finale haalt, lekker in en Amsterdamse bar met de Engelsen bier drinken
En daarna de Wallen onveilig maken zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Engeland wel de halve finale haalt, lekker in en Amsterdamse bar met de Engelsen bier drinken
Die kom ik niet tegen in Amsterdam volgende week denk ikquote:
ga al die moeite niet doen. Kijk echt zelden tvquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
IPTV evt. Loopt live wel wat achter.
Daar is mijn vriendin het niet mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En daarna de Wallen onveilig maken zeker
Geniet er lekker vanquote:
neem je haar mee dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar is mijn vriendin het niet mee eens
Ik hoop dat dat team uit het land dat ik niet ken genadeloos gesloopt gaan worden door E. Braut Haaland.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
HAHA fokkers hebben geen vriendinquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit gelooft niemand.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:10 schreef 100Spokes het volgende:
De Bruyne met een schot van buiten de 16 graag
Klopt, moderators wel, dat vinden de vrouwtjes mokertje geilquote:
@GGMM had nu kunnen sporten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit niet echt te genieten eigenlijk. Zin in m'n bed
Dat klopt dan weer welquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, moderators wel, dat vinden de vrouwtjes mokertje geil
Ik snap nu dat jij niet geslaagd bent als cabaretierquote:
Ik heb hetzelfde, leven van een loonslaafquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit niet echt te genieten eigenlijk. Zin in m'n bed
Misschien wil ik dan toch wel mod worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, moderators wel, dat vinden de vrouwtjes mokertje geil
Diep in zijn hartje heeft iedereen wel wat beters te doen dan hier zittenquote:
lolquote:
@GGMM heeft vast wel een plekje over voor jequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien wil ik dan toch wel mod worden.
We hebben nog een lul nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien wil ik dan toch wel mod worden.
Daar mag je heel blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
KLB zoekt nog een moderator.
Ik ben helaas afgewezen.
Probeer het eens bij F1.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben helaas afgewezen.
Blijven klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben helaas afgewezen.
Ga gewoon voor het forum dat het beste bij jou past!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
KLB? Ik weet niet of dat nou indruk maakt bij de vrouwtjes.
Ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn hier users die dermate jong zijn dat ze nooit iets bij de Dixons hebben gekocht?
quote:
Okquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon voor het forum dat het beste bij jou past!
Ik kocht daar mijn eerste iPod Nano.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn hier users die dermate jong zijn dat ze nooit iets bij de Dixons hebben gekocht?
GGMM doet me denken aan https://en.wikipedia.org/wiki/Shanghaiingquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon voor het forum dat het beste bij jou past!
IN ONZE TIJD!!!11!1!1!1!111!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Gremen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het idee dat het voetbal tegenwoordig van een lager niveau is dan 15 jaar geleden.
Het ziet er allemaal zo sloom/traag, slordig en laf uit. Ze lijken allemaal maar wat te doen.
Nee jij blijft nu kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel teleurstellend allemaal. Ik kijk morgen wel op Teletekst
Komt omdat je zelf ouder bent dan 15 jaar gelenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Gremen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het idee dat het voetbal tegenwoordig van een lager niveau is dan 15 jaar geleden.
Het ziet er allemaal zo sloom/traag, slordig en laf uit allemaal. Ze lijken allemaal maar wat te doen.
Ik dacht dat die winkel allang failliet was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de link te zien bestaat die winkel ook nog lol
Je bent zelf goorquote:
Je hebt meerdere iPod Nano's gehad?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kocht daar mijn eerste iPod Nano.
Ja, is dat het? Of is het echt zo.quote:
Zelfs voor een Belg bedoel je?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bob is eigenlijk een beetje een idioot hoor...
Wel een lekkere kale beer.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bob is eigenlijk een beetje een idioot hoor...
Het is het België van 2026quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:22 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ja, is dat het? Of is het echt zo.
Als je dit spanje tegen dat van 2010 zet worden ze echt met 3-0 opzij gezet denk ik
Nee, voetbal is veel sneller en strakker geworden, maar het respect voor elkaar is nu groter.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Gremen het volgende:
Het ziet er allemaal zo sloom/traag, slordig en laf uit. Ze lijken allemaal maar wat te doen.
Neequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we eigenlijk zin in verlenging?
Neen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee geen tijd voorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het zou me niets verbazen als België dit zomaar wint
Markeer mijn woorden
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:24 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden
Ik vind dat je duidelijk genoeg bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:24 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden
Arceren ook goed?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:24 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden
Waarom maak jij mijn woorden bolt?quote:
Nee ik heb echt liever dat je het markeertquote:
Bolt.quote:
50% kansquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:24 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden
WEg met die gast NUquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Doku speelt een mensonterende wedstrijd.
Ik heb het bericht geblokkeerd, mag dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb echt liever dat je het markeert
33.33333333quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel kans op gelijkspel van 120 minuten?
50%quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel kans op gelijkspel van 120 minuten?
Dat leek het geen moment deze wedstrijd maar als Spanje 1 ding heeft bewezen dit wk is dat ze nooit echt, echt gevaarlijk worden. Lekker doelloos pingelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Dit lijkt helaas geen 1-1 te blijven.
Lukaku is toch ook bruin.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik kijk op ZDF en die Duitse commentator zegt steeds de Bruyne als Lukaku de bal heeft.
Je moet AI nooit 100% geloven!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oh is het bold
Ik had nog gegoogled
[ afbeelding ]
Hoeren AI
quote:
Wij zijn tegen racismequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik kijk op ZDF en die Duitse commentator zegt steeds de Bruyne als Lukaku de bal heeft.
Afhankelijk van hoe je het bekijkt. 50% of 33%.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel kans op gelijkspel na 120 minuten?
Microsoft Support, dat is geheid iemand uit India @Zipportalquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oh is het bold
Ik had nog gegoogled
[ afbeelding ]
Hoeren AI
@Lenny77 post tegenwoordig vanaf post 250 al niet meer voor de zekerheidquote:
voor wat?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet.
Niet geslaagd.
Staat een komma tussenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een cijfer met 2 nullen, gedraag je eens @:ggmm
Ditquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny77 post tegenwoordig vanaf post 250 al niet meer voor de zekerheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |