quote:
Okquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon voor het forum dat het beste bij jou past!
Ik kocht daar mijn eerste iPod Nano.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn hier users die dermate jong zijn dat ze nooit iets bij de Dixons hebben gekocht?
GGMM doet me denken aan https://en.wikipedia.org/wiki/Shanghaiingquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon voor het forum dat het beste bij jou past!
IN ONZE TIJD!!!11!1!1!1!111!!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Gremen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het idee dat het voetbal tegenwoordig van een lager niveau is dan 15 jaar geleden.
Het ziet er allemaal zo sloom/traag, slordig en laf uit. Ze lijken allemaal maar wat te doen.
Nee jij blijft nu kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel teleurstellend allemaal. Ik kijk morgen wel op Teletekst
Komt omdat je zelf ouder bent dan 15 jaar gelenden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:20 schreef Gremen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het idee dat het voetbal tegenwoordig van een lager niveau is dan 15 jaar geleden.
Het ziet er allemaal zo sloom/traag, slordig en laf uit allemaal. Ze lijken allemaal maar wat te doen.
Ik dacht dat die winkel allang failliet was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de link te zien bestaat die winkel ook nog lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |