Ik heb al bijna 10 jaar geen praatprogramma over voetbal, een nabeschouwing of een voorbeschouwing gezien. Ik ken Jan van z’n DWDD tijd.quote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen praatprogramma over voetbal, een nabeschouwing of een voorbeschouwing gezien. Ik ken Jan van z’n DWDD tijd.
Weet je waar ik geen kutreclame van Hyundai zie?quote:
En het lag wel in de lijn der verwachting dat Jan die act wat los zou laten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geen praatprogramma over voetbal, een nabeschouwing of een voorbeschouwing gezien. Ik ken Jan van z’n DWDD tijd.
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kan niet. Helemaal account aangemaakt en dan krijg ik ditquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar ik geen kutreclame van Hyundai zie?
Bij de Belg!
Koop een kabel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet. Helemaal account aangemaakt en dan krijg ik dit
Woon jij in België?
Momenteel kijk je niet in België. Door bepaalde rechten kunnen we sommige programma's enkel in België vertonen of aan Belgen die (tijdelijk) in het buitenland zijn.
Woon jij wel in België, dan kan je ook nu ons hele aanbod bekijken. Je moet dit gewoon één keer bevestigen via je Belgisch gsm-nummer of 'Mijn Burgerprofiel' van de Vlaamse overheid.
Veel kijkplezier!
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Momenteel kijk je niet in België. Door bepaalde rechten kunnen we sommige programma's enkel in België vertonen of aan Belgen die (tijdelijk) in het buitenland zijn.
Woon jij wel in België, dan kan je ook nu ons hele aanbod bekijken. Je moet dit gewoon één keer bevestigen via je Belgisch gsm-nummer of 'Mijn Burgerprofiel' van de Vlaamse overheid.
Veel kijkplezier!
VPNquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Veel kijkplezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |