Kan niet. Helemaal account aangemaakt en dan krijg ik ditquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar ik geen kutreclame van Hyundai zie?
Bij de Belg!
Koop een kabel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet. Helemaal account aangemaakt en dan krijg ik dit
Woon jij in België?
Momenteel kijk je niet in België. Door bepaalde rechten kunnen we sommige programma's enkel in België vertonen of aan Belgen die (tijdelijk) in het buitenland zijn.
Woon jij wel in België, dan kan je ook nu ons hele aanbod bekijken. Je moet dit gewoon één keer bevestigen via je Belgisch gsm-nummer of 'Mijn Burgerprofiel' van de Vlaamse overheid.
Veel kijkplezier!
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Momenteel kijk je niet in België. Door bepaalde rechten kunnen we sommige programma's enkel in België vertonen of aan Belgen die (tijdelijk) in het buitenland zijn.
Woon jij wel in België, dan kan je ook nu ons hele aanbod bekijken. Je moet dit gewoon één keer bevestigen via je Belgisch gsm-nummer of 'Mijn Burgerprofiel' van de Vlaamse overheid.
Veel kijkplezier!
VPNquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Veel kijkplezier!
Je woont in het buitenland of heb je geen tv abo?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja. Maar dat doen ze allemaal, NPO wordt ook geblockt in buitenland
Wat zijn kronkels?quote:
het laatstequote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je woont in het buitenland of heb je geen tv abo?
Verhaaltjes van Simon Carmiggeltquote:
Nou nou nou.quote:
IPTV evt. Loopt live wel wat achter.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Woon jij in België?
Veel kijkplezier!
OF met Noorse meisjes gaan roeienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Engeland wel de halve finale haalt, lekker in en Amsterdamse bar met de Engelsen bier drinken
En daarna de Wallen onveilig maken zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat Engeland wel de halve finale haalt, lekker in en Amsterdamse bar met de Engelsen bier drinken
Die kom ik niet tegen in Amsterdam volgende week denk ikquote:
ga al die moeite niet doen. Kijk echt zelden tvquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
IPTV evt. Loopt live wel wat achter.
Daar is mijn vriendin het niet mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En daarna de Wallen onveilig maken zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |