SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Al deze characters zitten ook als extreem populaire kaarten in Marvel Snap.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elsa zat ook in de MCU series. Net als the Hood dus.
Heb wel het idee dat ze de games af en toe daaraan linken. Plus die zijn wat minder riskant om te doen, kan minder fout mee gaan.
Vandaar nu ook Jubilee, die weer een grote rol heeft in X-Men 97.
En White Fox is omdat al deze spellen in Azie worden gemaakt, dus ik snap het wel. Dan push je local superheroes. Ze is onderdeel van Agents of Atlas in de comics (een Asia based super hero team), waar Luna Snow ook bij hoort. En die zitten ook allemaal zeer prominent in Marvel Future Fight, een mobile game.
Dus White Fox IS een ding. Net als Luna Snow. Alleen niet zo zeer in Europa. Maar ja, wij maken geen spellen(tenminste, niet deze dan)
Ja precies. Ze zijn misschien in Europa wat minder populair in de standaard runs van de comics.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Al deze characters zitten ook als extreem populaire kaarten in Marvel Snap.
Vakantie annuleren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:16 schreef Peejtur het volgende:
Lees vooral positieve reviews over Black Flag. Ook maar spelen als ik terug ben van vakantie.
Kijk over een paar maanden wel een keer, backlog is nog bomvol.quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:16 schreef Peejtur het volgende:
Lees vooral positieve reviews over Black Flag. Ook maar spelen als ik terug ben van vakantie.
Bomvol wil ik niet zeggen, maar eerst James Bond verder oppakken. Tussendoor nog een beetje Arc Raiders.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijk over een paar maanden wel een keer, backlog is nog bomvol.
Is vanavond hahaquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vakantie annuleren.
En virtueel naar Havanna eo
En mensen maar zeuren over gtaquote:Lot's of cosmetic DLC added that is NOT included in the deluxe edition ( around $90 of dlcs, btw some of the dlcs have weapons that HAVE some impact on the gameplay)
Wanneer is er weer een update voor ArcRaiders? Heb sinds april niet meer gespeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bomvol wil ik niet zeggen, maar eerst James Bond verder oppakken. Tussendoor nog een beetje Arc Raiders.
Net deze week geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een update voor ArcRaiders? Heb sinds april niet meer gespeeld.
Om bij te houden welke games je (uitgespeeld) hebt of wat precies?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:53 schreef Friday12 het volgende:
Heb mijn eigen collection tracker software gemaakt. Werkt best wel goed
Moet nog paar tweaks toevoegen en dan is het perfect!
Ziet er schitterend uit hequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef DKUp het volgende:
Black Flag Resynced is weer ouderwets vet
Black Ops 1 en Black Ops 2 zijn weer op PS![]()
GTA VI later dit jaar.
Lijkt wel 2013
Welke games ik heb en op welk platform, welke uitgespeeld zijn. Eventueel een score. Een prijs schatting (via price charting) dus niet 100% accuraatquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef lbosse het volgende:
[..]
Om bij te houden welke games je (uitgespeeld) hebt of wat precies?
Je ziet maar dat er weinig mis is met de Anvil Engine. Shadows zag er mooi uit. Alleen deze spat wel echt van het scherm af. De setting en de belichting helpen ook wel heel goed.quote:
Whut.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:35 schreef Friday12 het volgende:
Ik wilde zowaar een een game op de store kopen (metro collectie)
Maar ik mag die niet kopen want ik heb een oudere game al. Ik wil het kopen voor exodus complete editie en die is los 40
Ik had exodus geadd met psplus... Dus nu kan ne de bundel niet kopen want het staat al in je libraryquote:
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar je kunt proberen om de licenties te herstellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had exodus geadd met psplus... Dus nu kan ne de bundel niet kopen want het staat al in je library
Ze kunnen een dikke vinger krijgenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar je kunt proberen om de licenties te herstellen.
En anders contact opnemen met de klantenservice.
Exodus complete editie voor 6 euro was het sowieso waardquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Steam krijg je korting als je een game uit een bundel al hebt
Usb-c, makkelijk vervangbare batterijen bij telefoons.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
De europese unie kan/wil niks doen tegen Sonys digital only beleid
https://www.vgchartz.com/(...)ding-physical-media/
Ik snap dat ze niet kunnen voorkomen dat op consoles alleen nog maar digitale content verkocht word, maar ik had wel goede hoop dat ze konden verplichten dat er meerdere aanbieders daarvan zouden komen ipv Sony alleen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
De europese unie kan/wil niks doen tegen Sonys digital only beleid
https://www.vgchartz.com/(...)ding-physical-media/
Winkels gaan codes in doosjes verkopen afaik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet kunnen voorkomen dat op consoles alleen nog maar digitale content verkocht word, maar ik had wel goede hoop dat ze konden verplichten dat er meerdere aanbieders daarvan zouden komen ipv Sony alleen.
Ik zie Sony er wel voor aan om na 2028 alleen nog games in hun PS-store te verkopen. Dat kunnen ze heel makkelijk reguleren als alles alleen nog digitaal is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Winkels gaan codes in doosjes verkopen afaik.
Maar nee ze gaan dat niet openen voor andere digitale stores.
Daar is Sony geen poortwachter (gatekeeper) voor zeg maar
Ze hadden in die press release gezegd dat retailers codes in doosjes gaan verkopen..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie Sony er wel voor aan om na 2028 alleen nog games in hun PS-store te verkopen. Dat kunnen ze heel makkelijk reguleren als alles alleen nog digitaal is.
Indrukwekkend.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef StateOfMind het volgende:
2 Miljoen copies sold van Black Flag Resynced
Het is een remake van deel 4 met nieuwe content. Samen met 2 en Brotherhood de beste delen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik snap er geen reetje van dat mensen 60 euro betalen voor een reskin van een reskin van Assassins Creed 2.
Goede timing, geweldige game en nostalgie.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef StateOfMind het volgende:
2 Miljoen copies sold van Black Flag Resynced
Black Flag is altijd al een fan favorite geweest, en de PS4 versie was inmiddels wel zeer gedateerd geworden.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede timing, geweldige game en nostalgie.
Games als AC Black Flag Resynced, Black Ops 1, Black Ops 2, Resident Evil Requiem, Crimson Desert, Palworld, Forza Horizon 6, Zelda OoT Remake en GTA VI gaan het dit jaar goed doen.
Best bizar dat Black Ops 1 en Black Ops 2 zo goed verkopen. Dat zegt toch wel iets over dat mensen de games van vroeger beter vonden. AC Shadows heeft iets over de 5 miljoen exemplaren verkocht. Deze remake gaat er makkelijk over
Ja was mijn favoriete PS4 launch game. Haal er genoeg uurtjes uit. Goed verhaal en graphics. Goede elementen van Shadows gebruikt. Ze moeten wel Motion capture cutscenes blijven doen en minder van die AI shitquote:Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Black Flag is altijd al een fan favorite geweest, en de PS4 versie was inmiddels wel zeer gedateerd geworden.
Het ziet er schitterend uit, draait heel soepel, en er zijn idd dingen toegevoegd.
Als je een fan bent van het origineel is het een no-brainer.
En als je geen fan bent, ja dan kun je als zonde van je geld zien.
Ieder zijn ding.
Ik snap bij andere games weer niet waarom mensen daar geld aan uitgeven.
Indrukwekkende cash grab.quote:
Tja, er zijn mensen die elke dag peuken halen voor 13,50 per pakje. Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik snap er geen reetje van dat mensen 60 euro betalen voor een reskin van een reskin van Assassins Creed 2.
Ik zou ezio collectie ook wel willen zien op dit niveau. De controls zijn gewoon verouderdquote:Op maandag 13 juli 2026 08:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die elke dag peuken halen voor 13,50 per pakje. Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven.
Veelgevraagde remake van een populaire franchise brengt eenmaal veel geld op. Nostalgie zal ook wel meespelen. De Black Ops 1 en 2 ports die laatste zijn uitgebracht gaan ook als warme broodjes.
Eensquote:Op maandag 13 juli 2026 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou ezio collectie ook wel willen zien op dit niveau. De controls zijn gewoon verouderd
De PS4 versie schijnt stabieler én scherper te zijn dan de PS5 versie. Je kan dus beter de PS4 versie spelen op je PS5.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Maar las dat het technisch nogal tegen valt.
Season Pass en DLC voor een 16 jaar oude game.quote:Activision vraagt 40 euro per game, waardoor beide titels samen 80 euro kosten. Daar blijft het niet bij, want voor beide games is ook een aparte Season Pass verkrijgbaar van 29,99 euro. Wie alle multiplayermaps en Zombies-DLC wil hebben, betaalt in totaal ongeveer 140 euro voor twee games die oorspronkelijk in 2010 en 2012 verschenen.
Tja Bungie is gewoon niks. Snap totaal niet waarom SOONY ze heeft overgenomen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer trekt Sony de stekker bij Bungie eruit?
Welgeteld 1818 spelers in Marathon gisteren op Steam (waar de game het meest gespeeld is, nouja, tot nu dan)
Theoretisch gezien zijn het de 360 versies van de games met 1080 60FPS zonder de hacker servers.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Wist niet eens dat Black Ops 1 en 2 ook een PS5 versie gekregen hadden
Maar las dat het technisch nogal tegen valt.
Voor 3600 miljardquote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja Bungie is gewoon niks. Snap totaal niet waarom SOONY ze heeft overgenomen.
[..]
Theoretisch gezien zijn het de 360 versies van de games met 1080 60FPS zonder de hacker servers.
20 euro per deel als je PS Plus hebt en 10 euro voor de Season Pass tot en met begin augustus.
30 euro voor de volledige game of 60 euro de twee games compleet.
De twee meest verkochte games vorige week in de PS Store.
quote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
Theoretisch gezien zijn het de 360 versies van de games met 1080 60FPS zonder de hacker servers.
Geen interesse in verder in die games.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
20 euro per deel als je PS Plus hebt en 10 euro voor de Season Pass tot en met begin augustus.
Als ze destiny niet hadden verkloot hadden ze goudquote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2026 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wanneer gaan developers eens games maken die mensen ook willen spelen
Ik doelde meer op de grote studio's. Niemand zit te wachten op liveservice enzo.quote:
Zo ontzettend veel geld, en nog belangrijker dev tijd, is er verspild aan liveservice games, waarvan toch ook het hoger management moet weten dat niemand daarop zit te wachten.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de grote studio's. Niemand zit te wachten op liveservice enzo.
Twijfel over Middle Earth. Hangt er vanaf welk publiek ze voor ogen hebben denk ik.quote:
LOLquote:Op maandag 13 juli 2026 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ x ]
Maar fijn dat je zegt theoretisch gezien
Buiten GTA VI niet veel.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wanneer gaan developers eens games maken die mensen ook willen spelen
Crimson Desert is de game van de afgelopen jaren waar ik echt zin in heb om constant te spelen en alles te ontdekken.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel geld, en nog belangrijker dev tijd, is er verspild aan liveservice games, waarvan toch ook het hoger management moet weten dat niemand daarop zit te wachten.
Wat telkens blijkt omdat ze allemaal vrij snel floppen.
Maak gewoon toffe goede singleplayer games.
Kijk naar Crimson Desert, binnen een paar weken 5 miljoen keer verkocht.
En nu ook Black Flag, 2 miljoen keer verkocht in een aantal dagen.
Die game komt voorlopig niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twijfel over Middle Earth. Hangt er vanaf welk publiek ze voor ogen hebben denk ik.
We wachten nog maar even af dan.
Heb ook nog zat te doen voordat het zover is, dus dat geeft niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten GTA VI niet veel.
[..]
Crimson Desert is de game van de afgelopen jaren waar ik echt zin in heb om constant te spelen en alles te ontdekken.
[..]
Die game komt voorlopig niet.
RIP kip 😱quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Was redelijk snel ietwat gefrustreerd met James Bond, dus die even naar de achtergrond en toch maar Black Flag gehaald. Blijft toch mijn favoriete AC game.
Ik weet alleen niet wat ze met het movement gebeuren hebben gedaan, maar ben de helft van de tijd zeeziek. Motionblur uitzetten helpt wel, maar nog steeds niet 100%.
Verder weer veel teveel acties onder dezelfde knop. Driehoekje om kip te voeren, loopt er net op dat moment een groepje soldaten voorbij waardoor je assasinate prompt krijgt met driehoekje
Die kip gebeurde niks mee. Meer dat ik die soldaat doodstak terwijl er geen enkele reden voor wasquote:
Zinloos geweldquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die kip gebeurde niks mee. Meer dat ik die soldaat doodstak terwijl er geen enkele reden voor was
Kan ook niet zeggen dat dit de enige actie van die soort was. Zit inmiddels op 3 onnodige doden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |