Whut.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:35 schreef Friday12 het volgende:
Ik wilde zowaar een een game op de store kopen (metro collectie)
Maar ik mag die niet kopen want ik heb een oudere game al. Ik wil het kopen voor exodus complete editie en die is los 40
Ik had exodus geadd met psplus... Dus nu kan ne de bundel niet kopen want het staat al in je libraryquote:
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar je kunt proberen om de licenties te herstellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had exodus geadd met psplus... Dus nu kan ne de bundel niet kopen want het staat al in je library
Ze kunnen een dikke vinger krijgenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar je kunt proberen om de licenties te herstellen.
En anders contact opnemen met de klantenservice.
Exodus complete editie voor 6 euro was het sowieso waardquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Steam krijg je korting als je een game uit een bundel al hebt
Usb-c, makkelijk vervangbare batterijen bij telefoons.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
De europese unie kan/wil niks doen tegen Sonys digital only beleid
https://www.vgchartz.com/(...)ding-physical-media/
Ik snap dat ze niet kunnen voorkomen dat op consoles alleen nog maar digitale content verkocht word, maar ik had wel goede hoop dat ze konden verplichten dat er meerdere aanbieders daarvan zouden komen ipv Sony alleen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
De europese unie kan/wil niks doen tegen Sonys digital only beleid
https://www.vgchartz.com/(...)ding-physical-media/
Winkels gaan codes in doosjes verkopen afaik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet kunnen voorkomen dat op consoles alleen nog maar digitale content verkocht word, maar ik had wel goede hoop dat ze konden verplichten dat er meerdere aanbieders daarvan zouden komen ipv Sony alleen.
Ik zie Sony er wel voor aan om na 2028 alleen nog games in hun PS-store te verkopen. Dat kunnen ze heel makkelijk reguleren als alles alleen nog digitaal is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Winkels gaan codes in doosjes verkopen afaik.
Maar nee ze gaan dat niet openen voor andere digitale stores.
Daar is Sony geen poortwachter (gatekeeper) voor zeg maar
Ze hadden in die press release gezegd dat retailers codes in doosjes gaan verkopen..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie Sony er wel voor aan om na 2028 alleen nog games in hun PS-store te verkopen. Dat kunnen ze heel makkelijk reguleren als alles alleen nog digitaal is.
Indrukwekkend.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef StateOfMind het volgende:
2 Miljoen copies sold van Black Flag Resynced
Het is een remake van deel 4 met nieuwe content. Samen met 2 en Brotherhood de beste delen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik snap er geen reetje van dat mensen 60 euro betalen voor een reskin van een reskin van Assassins Creed 2.
Goede timing, geweldige game en nostalgie.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:33 schreef StateOfMind het volgende:
2 Miljoen copies sold van Black Flag Resynced
Black Flag is altijd al een fan favorite geweest, en de PS4 versie was inmiddels wel zeer gedateerd geworden.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede timing, geweldige game en nostalgie.
Games als AC Black Flag Resynced, Black Ops 1, Black Ops 2, Resident Evil Requiem, Crimson Desert, Palworld, Forza Horizon 6, Zelda OoT Remake en GTA VI gaan het dit jaar goed doen.
Best bizar dat Black Ops 1 en Black Ops 2 zo goed verkopen. Dat zegt toch wel iets over dat mensen de games van vroeger beter vonden. AC Shadows heeft iets over de 5 miljoen exemplaren verkocht. Deze remake gaat er makkelijk over
Ja was mijn favoriete PS4 launch game. Haal er genoeg uurtjes uit. Goed verhaal en graphics. Goede elementen van Shadows gebruikt. Ze moeten wel Motion capture cutscenes blijven doen en minder van die AI shitquote:Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Black Flag is altijd al een fan favorite geweest, en de PS4 versie was inmiddels wel zeer gedateerd geworden.
Het ziet er schitterend uit, draait heel soepel, en er zijn idd dingen toegevoegd.
Als je een fan bent van het origineel is het een no-brainer.
En als je geen fan bent, ja dan kun je als zonde van je geld zien.
Ieder zijn ding.
Ik snap bij andere games weer niet waarom mensen daar geld aan uitgeven.
Indrukwekkende cash grab.quote:
Tja, er zijn mensen die elke dag peuken halen voor 13,50 per pakje. Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik snap er geen reetje van dat mensen 60 euro betalen voor een reskin van een reskin van Assassins Creed 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |