RIP kip 😱quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Was redelijk snel ietwat gefrustreerd met James Bond, dus die even naar de achtergrond en toch maar Black Flag gehaald. Blijft toch mijn favoriete AC game.
Ik weet alleen niet wat ze met het movement gebeuren hebben gedaan, maar ben de helft van de tijd zeeziek. Motionblur uitzetten helpt wel, maar nog steeds niet 100%.
Verder weer veel teveel acties onder dezelfde knop. Driehoekje om kip te voeren, loopt er net op dat moment een groepje soldaten voorbij waardoor je assasinate prompt krijgt met driehoekje
Die kip gebeurde niks mee. Meer dat ik die soldaat doodstak terwijl er geen enkele reden voor wasquote:
Zinloos geweldquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die kip gebeurde niks mee. Meer dat ik die soldaat doodstak terwijl er geen enkele reden voor was
Kan ook niet zeggen dat dit de enige actie van die soort was. Zit inmiddels op 3 onnodige doden.
Enjoyquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:53 schreef Drankster het volgende:
Octopath Traveler 0 even op pauze. Begonnen aan Crimson Desert.
Het is geen gerucht meer want Xbox heeft de definitive edition al gelekt op haar winkel:quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
De geruchten gaan dat Ubisoft binnenkort eindelijk met een 4K 60fps update komt, samen met een nieuwe missie
Ik snap zowieso geen bal van mensen die Ubislop blijven kopenquote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik snap er geen reetje van dat mensen 60 euro betalen voor een reskin van een reskin van Assassins Creed 2.
Kost het ze sales ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik snap zowieso geen bal van mensen die Ubislop blijven kopen
AC 2 en brotherhood, en Far Cry 3 waren erg goed, maar daarna hebben we steeds dezelfde game in een ander jasje gekregen met dezelfde uitgekauwde Ubisoft mechanics, die op launch ook vaak nog eens vol bugs zaten en vol microtransacties.
Ze zijn volledig anti-consumer daar bij Ubisoft en snappen niet dat dat ze sales kost.
100 euroquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:32 schreef Drankster het volgende:
De base game zal wel een gratis patch krijgen. Heeft Ubisoft al eens eerder geld gevraagd voor een patch?
Definitive edition is iig ¤99,99 bij Ubisoft, PlayStation en Xbox. ¤99,99 voor een 9 jaar oude game.
Oh maar de base game zal wel een gratis patch krijgen zoals Far Cry Primal laatst en wat Assassin’s Creeds. De definitive edition is inclusief DLC.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
100 euro![]()
![]()
Nee dank je de koekoek.
Vaak is het zo dat je als je de PS4 versie hebt, je voor een tientje kon upgraden naar de PS5 versie.
Dat had ik er graag voor over gehad.
Maar 100 euro is idioot veel voor een game uit 2017 of zo.
Alle voorgaande 60fps patches van oudere Ubisoft games waren gratis.
Dat is goed genoeg.
En anders neem ik wel een maandje Ubisoft Plus om de game te spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |