Ik zou ezio collectie ook wel willen zien op dit niveau. De controls zijn gewoon verouderdquote:Op maandag 13 juli 2026 08:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die elke dag peuken halen voor 13,50 per pakje. Het is maar net waar je je geld aan wil uitgeven.
Veelgevraagde remake van een populaire franchise brengt eenmaal veel geld op. Nostalgie zal ook wel meespelen. De Black Ops 1 en 2 ports die laatste zijn uitgebracht gaan ook als warme broodjes.
Eensquote:Op maandag 13 juli 2026 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou ezio collectie ook wel willen zien op dit niveau. De controls zijn gewoon verouderd
De PS4 versie schijnt stabieler én scherper te zijn dan de PS5 versie. Je kan dus beter de PS4 versie spelen op je PS5.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Maar las dat het technisch nogal tegen valt.
Season Pass en DLC voor een 16 jaar oude game.quote:Activision vraagt 40 euro per game, waardoor beide titels samen 80 euro kosten. Daar blijft het niet bij, want voor beide games is ook een aparte Season Pass verkrijgbaar van 29,99 euro. Wie alle multiplayermaps en Zombies-DLC wil hebben, betaalt in totaal ongeveer 140 euro voor twee games die oorspronkelijk in 2010 en 2012 verschenen.
Tja Bungie is gewoon niks. Snap totaal niet waarom SOONY ze heeft overgenomen.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer trekt Sony de stekker bij Bungie eruit?
Welgeteld 1818 spelers in Marathon gisteren op Steam (waar de game het meest gespeeld is, nouja, tot nu dan)
Theoretisch gezien zijn het de 360 versies van de games met 1080 60FPS zonder de hacker servers.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Wist niet eens dat Black Ops 1 en 2 ook een PS5 versie gekregen hadden
Maar las dat het technisch nogal tegen valt.
Voor 3600 miljardquote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja Bungie is gewoon niks. Snap totaal niet waarom SOONY ze heeft overgenomen.
[..]
Theoretisch gezien zijn het de 360 versies van de games met 1080 60FPS zonder de hacker servers.
20 euro per deel als je PS Plus hebt en 10 euro voor de Season Pass tot en met begin augustus.
30 euro voor de volledige game of 60 euro de twee games compleet.
De twee meest verkochte games vorige week in de PS Store.
quote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
Theoretisch gezien zijn het de 360 versies van de games met 1080 60FPS zonder de hacker servers.
Geen interesse in verder in die games.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
20 euro per deel als je PS Plus hebt en 10 euro voor de Season Pass tot en met begin augustus.
Als ze destiny niet hadden verkloot hadden ze goudquote:Op maandag 13 juli 2026 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2026 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wanneer gaan developers eens games maken die mensen ook willen spelen
Ik doelde meer op de grote studio's. Niemand zit te wachten op liveservice enzo.quote:
Zo ontzettend veel geld, en nog belangrijker dev tijd, is er verspild aan liveservice games, waarvan toch ook het hoger management moet weten dat niemand daarop zit te wachten.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de grote studio's. Niemand zit te wachten op liveservice enzo.
Twijfel over Middle Earth. Hangt er vanaf welk publiek ze voor ogen hebben denk ik.quote:
LOLquote:Op maandag 13 juli 2026 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ x ]
Maar fijn dat je zegt theoretisch gezien
Buiten GTA VI niet veel.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wanneer gaan developers eens games maken die mensen ook willen spelen
Crimson Desert is de game van de afgelopen jaren waar ik echt zin in heb om constant te spelen en alles te ontdekken.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel geld, en nog belangrijker dev tijd, is er verspild aan liveservice games, waarvan toch ook het hoger management moet weten dat niemand daarop zit te wachten.
Wat telkens blijkt omdat ze allemaal vrij snel floppen.
Maak gewoon toffe goede singleplayer games.
Kijk naar Crimson Desert, binnen een paar weken 5 miljoen keer verkocht.
En nu ook Black Flag, 2 miljoen keer verkocht in een aantal dagen.
Die game komt voorlopig niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twijfel over Middle Earth. Hangt er vanaf welk publiek ze voor ogen hebben denk ik.
We wachten nog maar even af dan.
Heb ook nog zat te doen voordat het zover is, dus dat geeft niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten GTA VI niet veel.
[..]
Crimson Desert is de game van de afgelopen jaren waar ik echt zin in heb om constant te spelen en alles te ontdekken.
[..]
Die game komt voorlopig niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |