Nooit van gehoordquote:Op maandag 6 juli 2026 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor Guangzhou FC was
Wat je zegt ben je zelf!quote:
Ik juich voor België vanavondquote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry ik ga me op de wedstrijd concentreren.
Die speler zelf kan er ook niets aan doen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry ik ga me op de wedstrijd concentreren.
Ook als het de keeper van Argentinie of Engeland is?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelers een blessure toewensen is voor tokkies.
Ik ken nog wel een Belg die veel beter was in dingen breken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we vannacht met Axel Witsel spelen die heeft ervaring met benen breken (Let je op, Balogun?)
Dat wordt helemaal niks met al die losgeslagen belgen hier straks. AMAI!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik juich voor België vanavond(tijdens m'n dromen)
vertelquote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een Belg die veel beter was in dingen breken.
Dat vinden ze fijn. Lekker jou laten denken dat je een kans maakt en counteren ze je de moeder.quote:
Kuifjequote:
En die losgeslagen Belg moet dan ook nog modereren! hhahaquote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks met al die losgeslagen belgen hier straks. AMAI!
Niet spoilen aubquote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er binnen nu en 12 minuten gescoord gaat worden.
voor de kijkcijfers. ziet er leuker uitquote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Vraagje voor de kenners; Waarom tikt een keeper een bal bovenhands altijd weg met zijn andere arm? Dus bijvoorbeeld schot linkerbovenhoek tikken ze met rechts weg en niet met links![]()
Antwoord is heel simpel trouwens
Bij verlies gaan ze America in Limburg aanvallen vrees ikquote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks met al die losgeslagen belgen hier straks. AMAI!
edit: en dan is er nog 1 mod ook.
Nee. Het heeft echt een reden, denk maar naquote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
voor de kijkcijfers. ziet er leuker uit
Wordt het niet tijd voor een airfryer?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Honger pffff Zal ik de frituurpan aanslingeren
Niks mis met een bord patat als avondsnack.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Bij verlies gaan ze America in Limburg aanvallen vrees ik
Ik heb vandaag weer zalm op en magere kwarkquote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alweer? Doe maar niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Meer reikwijdte + meer kracht om over/naast te tikken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Vraagje voor de kenners; Waarom tikt een keeper een bal bovenhands altijd weg met zijn andere arm? Dus bijvoorbeeld schot linkerbovenhoek tikken ze met rechts weg en niet met links![]()
Kans dat de bal naar rechts gaatquote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Omdat ze linksdragend zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Meer reikwijdte + meer kracht om te tikken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Het heeft echt een reden, denk maar na
Omdat die keeper een helmpje op heeft.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga nu voor een bakje Skyr.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer zalm op en magere kwark
Ik zit PROPVOL
Geniet er lekker van.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van.
Wel de neutrale variant hopelijk
Deels waar. De andere reden is; Als je een schot in de linkerbovenhoek met links zou tikken waardoor je arm dus helemaal spreid is de kans op schouderblessure etc groot, want je land 9 vd 20 keer op je schouder/bovenarm. Dat is met je "verkeerde" arm niet het gevalquote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Meer reikwijdte + meer kracht om te tikken.
Heb ik altijd geleerd.
fotogravenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
waarom zitten er eigenlijk zoveel fotograven
Foto's maken, meestal voor de krant.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Om foto's te maken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Straks én morgenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks nog wat mora fun mix denk ik. Of morgen.
fotogravenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Amerikanenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
De playlist mogen ze ook wat beter uitbreiden of het is de macarena, Bryan Adams of Bon Jovi
Maar niet zo leuk als Spanje-Portugal in 2018quote:Op maandag 6 juli 2026 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe zelfs een leukere wedstrijd dan Paraguay - Frankrijk
Hoe leer je anders de tekst uit je hoofd?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
De playlist mogen ze ook wat beter uitbreiden of het is de macarena, Bryan Adams of Bon Jovi
Dat is vast fijn als je over de grond rolt.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
Kunnen ze spelers geen flesje geven op hun borst ofzo? Net als wielrenners, dan kunnen ze tijdens het spelen drinken als daar behoefte voor is.
Iets van Eddy Wally zou wel een leuke toevoeging zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wát?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Hydration break is alleen ingevoerd zodat Amerikaanse zenders meer reclame kunnen uitzenden tussendoor
SPRING UIT EEN VLIEGMACHIEN ALLEEN AL OM JOU TE ZIENquote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iets van Eddy Wally zou wel een leuke toevoeging zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iets van Eddy Wally zou wel een leuke toevoeging zijn.
Met Boulahrouz?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben van plan om tussen de wedstrijden door de film Nuremberg te kijken.
We kijken bijna allemaal bij de Belg.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit over nagedacht, maar Capuchon_jongen hoort nu een andere commentator. Zou die het beter doen?
Reclames voor het KWF genotquote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mikeytt hou je niet voor de gek!!
Die hoor ik ook. (ja)quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit over nagedacht, maar Capuchon_jongen hoort nu een andere commentator. Zou die het beter doen?
Op zich geen slechte commentator.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Ik weet het zeker!quote:
vrt ofwa?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kijken bijna allemaal bij de Belg.
Geen slecht plan!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Kijkt prima weg, maar valt historisch gezien wel wat op aan te merken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vind ik altijd zo kinderachtig.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kijkt prima weg, maar valt historisch gezien wel wat op aan te merken.
Het leek mij ook al heel sterk dat Freddy Mercury in de oorlog heeft gevochtenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houdenquote:
Ja ik heb ook mijn twijfels of dat wel allemaal waar is met die joden enzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
@yvonne heeft me naar VBL en WK geloktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |