Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iets van Eddy Wally zou wel een leuke toevoeging zijn.
Met Boulahrouz?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben van plan om tussen de wedstrijden door de film Nuremberg te kijken.
We kijken bijna allemaal bij de Belg.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit over nagedacht, maar Capuchon_jongen hoort nu een andere commentator. Zou die het beter doen?
Reclames voor het KWF genotquote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mikeytt hou je niet voor de gek!!
Die hoor ik ook. (ja)quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit over nagedacht, maar Capuchon_jongen hoort nu een andere commentator. Zou die het beter doen?
Op zich geen slechte commentator.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Ik weet het zeker!quote:
vrt ofwa?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kijken bijna allemaal bij de Belg.
Geen slecht plan!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Kijkt prima weg, maar valt historisch gezien wel wat op aan te merken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vind ik altijd zo kinderachtig.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kijkt prima weg, maar valt historisch gezien wel wat op aan te merken.
Het leek mij ook al heel sterk dat Freddy Mercury in de oorlog heeft gevochtenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houdenquote:
Ja ik heb ook mijn twijfels of dat wel allemaal waar is met die joden enzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
@yvonne heeft me naar VBL en WK geloktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |