Echt?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Bij verlies gaan ze America in Limburg aanvallen vrees ik
Ik heb vandaag weer zalm op en magere kwarkquote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Honger pffff Zal ik de frituurpan aanslingeren
Alweer? Doe maar niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Honger pffff Zal ik de frituurpan aanslingeren
Meer reikwijdte + meer kracht om over/naast te tikken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Vraagje voor de kenners; Waarom tikt een keeper een bal bovenhands altijd weg met zijn andere arm? Dus bijvoorbeeld schot linkerbovenhoek tikken ze met rechts weg en niet met links![]()
Antwoord is heel simpel trouwens
Kans dat de bal naar rechts gaatquote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Vraagje voor de kenners; Waarom tikt een keeper een bal bovenhands altijd weg met zijn andere arm? Dus bijvoorbeeld schot linkerbovenhoek tikken ze met rechts weg en niet met links![]()
Omdat ze linksdragend zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Meer reikwijdte + meer kracht om te tikken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Het heeft echt een reden, denk maar na
Omdat die keeper een helmpje op heeft.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga nu voor een bakje Skyr.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer zalm op en magere kwark
Ik zit PROPVOL
Geniet er lekker van.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van.
Wel de neutrale variant hopelijk
Deels waar. De andere reden is; Als je een schot in de linkerbovenhoek met links zou tikken waardoor je arm dus helemaal spreid is de kans op schouderblessure etc groot, want je land 9 vd 20 keer op je schouder/bovenarm. Dat is met je "verkeerde" arm niet het gevalquote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Meer reikwijdte + meer kracht om te tikken.
Heb ik altijd geleerd.
fotogravenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
waarom zitten er eigenlijk zoveel fotograven
Foto's maken, meestal voor de krant.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Om foto's te maken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |