PSVquote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
Voor wie zijn de meeste mensen? Want die zal ik dan supporten
WIe achter staat meestal makker.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
pas nog een record aantal minuten zonder tegengoalquote:
Portugal of Spanje.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
Bij de poll Portugal.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
Stokvis? Die kegelt toch?quote:
Een persoonlijk record?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pas nog een record aantal minuten zonder tegengoal
Godver, dan moet ik Portugal gaan supportenquote:
In Turkije schijnen ze goede transplantaties te doenquote:
Ik moet voor Ajax zijn, anders kielhaalt mijn opa mequote:
quote:Like Alert
06-07-2026 @ 21:13:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 6 juli 21:00] Portugal - Spanje #2"
wordt het niet eens tijd dat die een ongelukje krijgt?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik moet voor Ajax zijn, anders kielhaalt mijn opa me
Lekker maatquote:
Ik heb hier zelfgebakken kaaskoekjes.quote:
Lekkerquote:Op maandag 6 juli 2026 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfgebakken kaaskoekjes.
Even uitdelen a.u.b.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
gey!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke smaak?quote:
Ik dacht dat jij voor Guangzhou FC wasquote:Op maandag 6 juli 2026 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik moet voor Ajax zijn, anders kielhaalt mijn opa me
TR gezet vanwege verheerlijking van geweld.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we vannacht met Axel Witsel spelen die heeft ervaring met benen breken (Let je op, Balogun?)
We zijn nu even bij Portugal - Spanje!!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we vannacht met Axel Witsel spelen die heeft ervaring met benen breken (Let je op, Balogun?)
Ik zie nietsquote:Op maandag 6 juli 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
TR gezet vanwege verheerlijking van geweld.
Ben je hier nog steeds mee bezig?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier gefermenteerde tofu spiesjes van de tokoquote:Op maandag 6 juli 2026 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe zelfs een leukere wedstrijd dan Paraguay - Frankrijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |