oh, NOS refreshed en nu staat ie wat beterquote:
Dan moet Engeland of Noorwegen de finale halen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Makkelie zijn WK-droom nog levend trouwens
Ik heb het daar maar gelaten want die vent heeft geen zelfreflectie en doet lekker waar hij zin in heeft, met z'n machtsmisbruik op een forum. Kennelijk voelt hij de noodzaak om hier weer verder te gaan.quote:
Ja een gangbang zit er nog in.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is Makkelie zijn WK-droom nog levend trouwens
Rot even op met je gejank.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het daar maar gelaten want die vent heeft geen zelfreflectie en doet lekker waar hij zin in heeft, met z'n machtsmisbruik op een forum. Kennelijk voelt hij de noodzak om hier weer verder te gaan.
We laten het inderdaad daar.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het daar maar gelaten want die vent heeft geen zelfreflectie en doet lekker waar hij zin in heeft, met z'n machtsmisbruik op een forum. Kennelijk voelt hij de noodzaak om hier weer verder te gaan.
Of Marokko of de VS, als Engeland of Noorwegen hem niet halen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet Engeland of Noorwegen de finale halen.
honden gaan op de baasjes lijken, of andersomquote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het daar maar gelaten want die vent heeft geen zelfreflectie en doet lekker waar hij zin in heeft, met z'n machtsmisbruik op een forum. Kennelijk voelt hij de noodzaak om hier weer verder te gaan.
Even laten bezinnen jongenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |