Uit het raam?quote:
It's coming home.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:30 schreef William_Papadin het volgende:
De Britten verneuken het weer grandioos.
Gras is groen.
Mail staat klaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Racing director wordt ontslagen na dit debacle?
Toen waren de regels anders.quote:
Of Maylander?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Racing director wordt ontslagen na dit debacle?
Die bepaalt niks.quote:
Er moet een hoop veranderenquote:
Die krijgt instructies van de racing director.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:32 schreef DrMarten het volgende:
Fuck die huldiging, tijd voor de finish van de tour
Tenzij hij gewoon vergeten was om naar binnen te gaan. Kan ik me niet voorstellen, maar waarom anders deze puinhoop?quote:
idd, wat een kermisquote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi, deze bagger afgezet. Stop ermee om dit racen te noemen ajb, heeft er niets mee te maken.
Vroeg me ook af, terwijl ik engels commentaar luister..quote:
Ik wil die jankbal sowieso niet horen. Over wat dan ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:31 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil Russell niet meer horen over pech dit seizoen.
Bedankt weer voor je berichtjes!quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig heb ik al een Videoland abonnement want ik was niet van plan een nieuw Viaplay abonnement te nemen.
Honderd procent dat daar bepalingen vastliggen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeg me ook af, terwijl ik engels commentaar luister..
Hebben die lui contractueel afgesproken dat er alleen maar positief gesproken wordt.
Denk je echt dat videoland geen apart pakket gaat maken voor "sport"quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig heb ik al een Videoland abonnement want ik was niet van plan een nieuw Viaplay abonnement te nemen.
Denk niet dat F1 gratis inbegrepen gaat zijn in je huidigequote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Echt jammer van Maxquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
Heerlijk hoe Sky Sport in 5 jaar tijd compleet van mening kan veranderen omtrent een finish onder een safety car. Abu Dhabi 2021 was totale waanzin en druiste tegen iedere morele en ethische redevoering binnen de sport. Maar vandaag was het totaal onverantwoord om onder een Safety Car te finishen want een 'geweldige finale is de Britse fans ontnomen'![]()
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Podium het putje in.quote:
Pogacar komt weer door de dopingcontrolequote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb wéér de verkeerde keuze gemaakt.
Tour > F1
Wat was er aan de hand? Weer de achtervleugel niet goed dicht?quote:
Hoezo, hij wil toch zo graag finishes onder SC? Hij heeft mazzel genoeg gehad vandaag. Je kunt ook nog 2 posities verliezen op je oude banden in een laatste rondje racen.quote:
Brundel en Crofty hebben laatste 3 rondjes zitten janken dat ze de Britse GP echt niet onder een SC konden finishenquote:
Het is echt bagger de laatste tijd, los van het jojoracen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hebben die lui contractueel afgesproken dat er alleen maar positief gesproken wordt.
Hoe kan je nu al zeggen "zeker weten dat er een goede reden voor is"
Succes Videoland met de aankoop van de F1 rechten, volgend jaar kijkt er bijna niemand meer.
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brundel en Crofty hebben laatste 3 rondjes zitten janken dat ze de Britse GP echt niet onder een SC konden finishen
Geen idee...Max hielt hem nietquote:Op zondag 5 juli 2026 17:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Weer de achtervleugel niet goed dicht?
Sky Sports is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
Heerlijk hoe Sky Sport in 5 jaar tijd compleet van mening kan veranderen omtrent een finish onder een safety car. Abu Dhabi 2021 was totale waanzin en druiste tegen iedere morele en ethische redevoering binnen de sport. Maar vandaag was het totaal onverantwoord om onder een Safety Car te finishen want een 'geweldige finale is de Britse fans ontnomen'![]()
Een podium pakken met een 5 seconden penalty zou ik iedere dag van de week pakken. Dat hij daarvoor de pech van Kimi en Max nodig had oké. Maar alsnog was het voor Ferrari op het moment van de keuze maken een logische keuze gezien de plek waar Max eraf ging.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op geen enkele manier, hij heeft juist enorme mazzel gehad
quote:
Nehquote:
Rookie mistakequote:
Wel een beetje eindigen in de Carnaval Festivalquote:Op zondag 5 juli 2026 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou idd was wel weer een roller-coaster
Bekijk deze YouTube-video
Hoeveel verschillende persoonlijkheden heb jij?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat Charles terug is. Ik heb altijd in hem geloofd!
Dat ken toch niet joh, dan krijg je uiteindelijk situaties met te weinig brandstof.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef Parafernalia het volgende:
Ze moeten gewoon de rondeteller stopzetten bij (v)sc. Sowieso is het dan geen racen dus waarom wel rondes tellen?
Nooit echt begrepen.
Overhypte zangerquote:
Zelfs de viaplay jokers vonden het een waardeloze vertoning. En dat wil wat zeggen, die hoor je anders nooit een onvertogen woord spreken.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al zeggen "zeker weten dat er een goede reden voor is"
Succes Videoland met de aankoop van de F1 rechten, volgend jaar kijkt er bijna niemand meer.
Ed Sheeraf.quote:
Het spel is wie als eerste de volledige vooraf bepaalde race afstand aflegt. Daarvoor hebben ze dan ook de banden en de benodigde brandstof uitgerekend.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef Parafernalia het volgende:
Ze moeten gewoon de rondeteller stopzetten bij (v)sc. Sowieso is het dan geen racen dus waarom wel rondes tellen?
Nooit echt begrepen.
Ze worden steeds beter hè?quote:
Gewoon een verlenging net als bij voetbalquote:Op zondag 5 juli 2026 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het spel is wie als eerste de volledige vooraf bepaalde race afstand aflegt. Daarvoor hebben ze dan ook de banden en de benodigde brandstof uitgerekend.
Misschien beter om standaard bij een SC 5 ronden voor het einde een restart te doen.
Logisch.quote:
Dat is ook logisch. Er is werk aan de winkel.quote:
Je kan ook gewoon normaal posten dat Max pissed off is ipv mensen in elkaar slaan te gaan verheerlijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:11 schreef Regilio_ het volgende:
Wtf. Waar is mijn reactie van zojuist nou ineens
Verheerlijken nog wel. Rightquote:Op zondag 5 juli 2026 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten dat Max pissed off is ipv mensen in elkaar slaan te gaan verheerlijken.
Ons is een ronde racen afgenomen. Russell op oude meds vs Lewis op nieuwe softs.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:15 schreef Tokus het volgende:
het was een "software error" dat die melding van Safety Car Ending in beeld kwam....
sorry, ik kan me niet voorstellen dat ze dat geautomatiseerd hebben ipv dat er iemand op de knop daarvoor moet drukken.
Niet goed getest.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:15 schreef Tokus het volgende:
het was een "software error" dat die melding van Safety Car Ending in beeld kwam....
sorry, ik kan me niet voorstellen dat ze dat geautomatiseerd hebben ipv dat er iemand op de knop daarvoor moet drukken.
Nee, die schaar ik ook onder de noemer "gelul"quote:Op zondag 5 juli 2026 18:15 schreef Tokus het volgende:
precies.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee, die schaar ik ook onder de noemer "gelul"
Ze hebben een belletje van Toto gehadquote:Op zondag 5 juli 2026 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat zo standaard ingesteld op de laatste ronde, maar dom is het wel.
de raceleiding bepaalt wanneer de safetycar naar binnen gaat. Dat is dus een manuele actie om het dan ook op het scherm te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat zo standaard ingesteld op de laatste ronde, maar dom is het wel.
Je reactie was offtopic, daarom is die weg.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Twieki het volgende:
Oh, zelfs van mij is een reactie verwijderd. Strenge moderatie hier. Naja, ga wel weg, blijkbaar wilt FOK! geen oprechte reacties, maar alleen wat loos gelul in de verte.
Ja weet ik, maar ze laten ook de sc in de laatste ronde naar binnen om de auto's zonder te laten finishen, ik denk dat daar de fout zit.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
de raceleiding bepaalt wanneer de safetycar naar binnen gaat. Dat is dus een manuele actie om het dan ook op het scherm te krijgen.
Dat je hier nauwelijks nog iets mag bespreken is best bijzonder voor een forum, laat staan een live-topicquote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Twieki het volgende:
Oh, zelfs van mij is een reactie verwijderd. Strenge moderatie hier. Naja, ga wel weg, blijkbaar wilt FOK! geen oprechte reacties, maar alleen wat loos gelul in de verte.
Je kan in het feedback verder losgaan hierover.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat je hier nauwelijks nog iets mag bespreken is best bijzonder voor een forum, laat staan een live-topic.
Sky heeft hem al vrijgepleit. Podium behouden.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gesommeerd naar de stewards
Ach nee toch het zal toch niet
Yellow flag infringement. Was tijdens de safety car van Max ineens in beeldquote:
Skyquote:Op zondag 5 juli 2026 18:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Sky heeft hem al vrijgepleit. Podium behouden.
Ik snap sowieso niet waarom je zou bewegen voor de lampen uit zijn. Ja er is een kans dat je een Bottasje 2017 Oostenrijk kan pullen maar het risico dat je onnodig punten in het putje flikkert is toch veel groterquote:Op zondag 5 juli 2026 19:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Penalty Lewis wat mij betreft belachelijk. Bewoog misschien wel maar was zeker niet eerder gestart en heeft misschien zelfs iets aan tijd gekost. Jammer van Max, wederom probleem met de achtervleugel zoals ik begrijp en ben benieuwd waar hij volgend jaar rijdt als hij nog doorgaat. Naar mijn mening niet meer bij Red Bull.
Verder, leuke race maar met een belachelijk einde.
Dan tanken ze. Of nemen ze meer brandstof mee. Of zet de auto's stop. Weet ik veel, mogelijkheden zat om deze anticlimaxen te voorkomen lijkt mequote:Op zondag 5 juli 2026 17:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat ken toch niet joh, dan krijg je uiteindelijk situaties met te weinig brandstof.
Ze hebben toch 30 cm speling voordat het systeem afgaat?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Penalty Lewis wat mij betreft belachelijk. Bewoog misschien wel maar was zeker niet eerder gestart en heeft misschien zelfs iets aan tijd gekost. Jammer van Max, wederom probleem met de achtervleugel zoals ik begrijp en ben benieuwd waar hij volgend jaar rijdt als hij nog doorgaat. Naar mijn mening niet meer bij Red Bull.
Verder, leuke race maar met een belachelijk einde.
Niet dat dat unlappen zin heeft gehad met die finishquote:Op zondag 5 juli 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Williams mag zich melden bij de stewards. Unlappen terwijl de rijders dat niet mochten
Ik kreeg een mention dat je mij gequote had maar die is blijkbaar ook weg?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Twieki het volgende:
Gotta catch 'em allquote:
Dan moet ie er meer dan 600 pakkenquote:
Maxie, sign this contraaaaact!quote:Op zondag 5 juli 2026 21:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Even in de gaten houden of die niet langs Toto gaat
Precies dit, volgens mij was dat Norris als ik me goed herinner, geen penalty ondanks bewegen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze hebben toch 30 cm speling voordat het systeem afgaat?
“1 penalty lap”quote:Op zondag 5 juli 2026 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz zat op een ronde bij Safety car lijn 1, unlapte zichzelf door naar de pits te gaan en daar start/finish te passeren. Daarna kwam hij bij Safety car lijn 2 weer naar buiten op een ronde.
Omdat hij op start/finish niet op een ronde zat mocht hij zichzelf niet unlappen
De straf is een penaltyronde
https://www.fia.com/syste(...)g_the_safety_car.pdf
Kruipen.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“1 penalty lap”
Moet hij vanavond nog een rondje rijden dan?
Extra rondje in de lego wagenquote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“1 penalty lap”
Moet hij vanavond nog een rondje rijden dan?
Zolang de transponder binnen de box blijft is er geen probleem.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Precies dit, volgens mij was dat Norris als ik me goed herinner, geen penalty ondanks bewegen.
Al 2 tot 3 jaar. Eigenlijk sinds het gedoe met Horner, daar is het intern helemaal fout gegaan. Kwart van Red Bull ging weg inclusief de hoofdontwerper en nog een aantal redelijik hooggeplaatste personeel.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:56 schreef Black-Death het volgende:
Dat Max maar naar Mercedes gaat. Red Bull is wel een matig team aan het worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |