Je kan ook gewoon normaal posten dat Max pissed off is ipv mensen in elkaar slaan te gaan verheerlijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:11 schreef Regilio_ het volgende:
Wtf. Waar is mijn reactie van zojuist nou ineens
Verheerlijken nog wel. Rightquote:Op zondag 5 juli 2026 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten dat Max pissed off is ipv mensen in elkaar slaan te gaan verheerlijken.
Ons is een ronde racen afgenomen. Russell op oude meds vs Lewis op nieuwe softs.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:15 schreef Tokus het volgende:
het was een "software error" dat die melding van Safety Car Ending in beeld kwam....
sorry, ik kan me niet voorstellen dat ze dat geautomatiseerd hebben ipv dat er iemand op de knop daarvoor moet drukken.
Niet goed getest.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:15 schreef Tokus het volgende:
het was een "software error" dat die melding van Safety Car Ending in beeld kwam....
sorry, ik kan me niet voorstellen dat ze dat geautomatiseerd hebben ipv dat er iemand op de knop daarvoor moet drukken.
Nee, die schaar ik ook onder de noemer "gelul"quote:Op zondag 5 juli 2026 18:15 schreef Tokus het volgende:
precies.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee, die schaar ik ook onder de noemer "gelul"
Ze hebben een belletje van Toto gehadquote:Op zondag 5 juli 2026 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat zo standaard ingesteld op de laatste ronde, maar dom is het wel.
de raceleiding bepaalt wanneer de safetycar naar binnen gaat. Dat is dus een manuele actie om het dan ook op het scherm te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat zo standaard ingesteld op de laatste ronde, maar dom is het wel.
Je reactie was offtopic, daarom is die weg.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Twieki het volgende:
Oh, zelfs van mij is een reactie verwijderd. Strenge moderatie hier. Naja, ga wel weg, blijkbaar wilt FOK! geen oprechte reacties, maar alleen wat loos gelul in de verte.
Ja weet ik, maar ze laten ook de sc in de laatste ronde naar binnen om de auto's zonder te laten finishen, ik denk dat daar de fout zit.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
de raceleiding bepaalt wanneer de safetycar naar binnen gaat. Dat is dus een manuele actie om het dan ook op het scherm te krijgen.
Dat je hier nauwelijks nog iets mag bespreken is best bijzonder voor een forum, laat staan een live-topicquote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Twieki het volgende:
Oh, zelfs van mij is een reactie verwijderd. Strenge moderatie hier. Naja, ga wel weg, blijkbaar wilt FOK! geen oprechte reacties, maar alleen wat loos gelul in de verte.
Je kan in het feedback verder losgaan hierover.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat je hier nauwelijks nog iets mag bespreken is best bijzonder voor een forum, laat staan een live-topic.
Sky heeft hem al vrijgepleit. Podium behouden.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis gesommeerd naar de stewards
Ach nee toch het zal toch niet
Yellow flag infringement. Was tijdens de safety car van Max ineens in beeldquote:
Skyquote:Op zondag 5 juli 2026 18:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Sky heeft hem al vrijgepleit. Podium behouden.
Ik snap sowieso niet waarom je zou bewegen voor de lampen uit zijn. Ja er is een kans dat je een Bottasje 2017 Oostenrijk kan pullen maar het risico dat je onnodig punten in het putje flikkert is toch veel groterquote:Op zondag 5 juli 2026 19:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Penalty Lewis wat mij betreft belachelijk. Bewoog misschien wel maar was zeker niet eerder gestart en heeft misschien zelfs iets aan tijd gekost. Jammer van Max, wederom probleem met de achtervleugel zoals ik begrijp en ben benieuwd waar hij volgend jaar rijdt als hij nog doorgaat. Naar mijn mening niet meer bij Red Bull.
Verder, leuke race maar met een belachelijk einde.
Dan tanken ze. Of nemen ze meer brandstof mee. Of zet de auto's stop. Weet ik veel, mogelijkheden zat om deze anticlimaxen te voorkomen lijkt mequote:Op zondag 5 juli 2026 17:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat ken toch niet joh, dan krijg je uiteindelijk situaties met te weinig brandstof.
Ze hebben toch 30 cm speling voordat het systeem afgaat?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Penalty Lewis wat mij betreft belachelijk. Bewoog misschien wel maar was zeker niet eerder gestart en heeft misschien zelfs iets aan tijd gekost. Jammer van Max, wederom probleem met de achtervleugel zoals ik begrijp en ben benieuwd waar hij volgend jaar rijdt als hij nog doorgaat. Naar mijn mening niet meer bij Red Bull.
Verder, leuke race maar met een belachelijk einde.
Niet dat dat unlappen zin heeft gehad met die finishquote:Op zondag 5 juli 2026 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Williams mag zich melden bij de stewards. Unlappen terwijl de rijders dat niet mochten
Ik kreeg een mention dat je mij gequote had maar die is blijkbaar ook weg?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Twieki het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |