Een podium pakken met een 5 seconden penalty zou ik iedere dag van de week pakken. Dat hij daarvoor de pech van Kimi en Max nodig had oké. Maar alsnog was het voor Ferrari op het moment van de keuze maken een logische keuze gezien de plek waar Max eraf ging.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op geen enkele manier, hij heeft juist enorme mazzel gehad
quote:
Nehquote:
Rookie mistakequote:
Wel een beetje eindigen in de Carnaval Festivalquote:Op zondag 5 juli 2026 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou idd was wel weer een roller-coaster
Bekijk deze YouTube-video
Hoeveel verschillende persoonlijkheden heb jij?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat Charles terug is. Ik heb altijd in hem geloofd!
Dat ken toch niet joh, dan krijg je uiteindelijk situaties met te weinig brandstof.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef Parafernalia het volgende:
Ze moeten gewoon de rondeteller stopzetten bij (v)sc. Sowieso is het dan geen racen dus waarom wel rondes tellen?
Nooit echt begrepen.
Overhypte zangerquote:
Zelfs de viaplay jokers vonden het een waardeloze vertoning. En dat wil wat zeggen, die hoor je anders nooit een onvertogen woord spreken.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeg me ook af, terwijl ik engels commentaar luister..
Hebben die lui contractueel afgesproken dat er alleen maar positief gesproken wordt.
Hoe kan je nu al zeggen "zeker weten dat er een goede reden voor is"
Succes Videoland met de aankoop van de F1 rechten, volgend jaar kijkt er bijna niemand meer.
Ed Sheeraf.quote:
Het spel is wie als eerste de volledige vooraf bepaalde race afstand aflegt. Daarvoor hebben ze dan ook de banden en de benodigde brandstof uitgerekend.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef Parafernalia het volgende:
Ze moeten gewoon de rondeteller stopzetten bij (v)sc. Sowieso is het dan geen racen dus waarom wel rondes tellen?
Nooit echt begrepen.
Ze worden steeds beter hè?quote:
Gewoon een verlenging net als bij voetbalquote:Op zondag 5 juli 2026 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het spel is wie als eerste de volledige vooraf bepaalde race afstand aflegt. Daarvoor hebben ze dan ook de banden en de benodigde brandstof uitgerekend.
Misschien beter om standaard bij een SC 5 ronden voor het einde een restart te doen.
Logisch.quote:
Dat is ook logisch. Er is werk aan de winkel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |