Honderd procent dat daar bepalingen vastliggen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeg me ook af, terwijl ik engels commentaar luister..
Hebben die lui contractueel afgesproken dat er alleen maar positief gesproken wordt.
Denk je echt dat videoland geen apart pakket gaat maken voor "sport"quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig heb ik al een Videoland abonnement want ik was niet van plan een nieuw Viaplay abonnement te nemen.
Denk niet dat F1 gratis inbegrepen gaat zijn in je huidigequote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig heb ik al een Videoland abonnement want ik was niet van plan een nieuw Viaplay abonnement te nemen.
Echt jammer van Maxquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
Heerlijk hoe Sky Sport in 5 jaar tijd compleet van mening kan veranderen omtrent een finish onder een safety car. Abu Dhabi 2021 was totale waanzin en druiste tegen iedere morele en ethische redevoering binnen de sport. Maar vandaag was het totaal onverantwoord om onder een Safety Car te finishen want een 'geweldige finale is de Britse fans ontnomen'![]()
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Podium het putje in.quote:
Pogacar komt weer door de dopingcontrolequote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb wéér de verkeerde keuze gemaakt.
Tour > F1
Wat was er aan de hand? Weer de achtervleugel niet goed dicht?quote:
Hoezo, hij wil toch zo graag finishes onder SC? Hij heeft mazzel genoeg gehad vandaag. Je kunt ook nog 2 posities verliezen op je oude banden in een laatste rondje racen.quote:
Brundel en Crofty hebben laatste 3 rondjes zitten janken dat ze de Britse GP echt niet onder een SC konden finishenquote:
Het is echt bagger de laatste tijd, los van het jojoracen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeg me ook af, terwijl ik engels commentaar luister..
Hebben die lui contractueel afgesproken dat er alleen maar positief gesproken wordt.
Hoe kan je nu al zeggen "zeker weten dat er een goede reden voor is"
Succes Videoland met de aankoop van de F1 rechten, volgend jaar kijkt er bijna niemand meer.
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brundel en Crofty hebben laatste 3 rondjes zitten janken dat ze de Britse GP echt niet onder een SC konden finishen
Geen idee...Max hielt hem nietquote:Op zondag 5 juli 2026 17:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Weer de achtervleugel niet goed dicht?
Sky Sports is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
Heerlijk hoe Sky Sport in 5 jaar tijd compleet van mening kan veranderen omtrent een finish onder een safety car. Abu Dhabi 2021 was totale waanzin en druiste tegen iedere morele en ethische redevoering binnen de sport. Maar vandaag was het totaal onverantwoord om onder een Safety Car te finishen want een 'geweldige finale is de Britse fans ontnomen'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |