WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Die denkt dat het een data scientist is van de ploeg.quote:
Mag ik uw leegte even komen vullenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er dit afgelopen jaar nog Vlamingen gestorven wiens weduwe ze lastig kunnen vallen met een Odieltje?
Dat gaat niet overtroffen worden lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er dit afgelopen jaar nog Vlamingen gestorven wiens weduwe ze lastig kunnen vallen met een Odieltje?
Roger Vangheluwe.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij stopt het terug in de doos want hij moet een tijdrit rijden duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Felagund het volgende:
Super dankbare kopman! Gooit het Odieltje direct weg.
Mag Sammy dan weer een weduwe "verblijden"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien had Milan Bral een vriendin?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Of toen ze José in het rusthuis overvielen met dat Odieltje.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mag Sammy dan weer een weduwe "verblijden"Dat was wel erg vorig jaar
Totaal ook geen gêne ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of toen ze José in het rusthuis overvielen met dat Odieltje.
"AI"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben heel veel ProCyclingManager gespeeld.
Voor Vive le Velo zou ik wel doneren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Sporza draait op dezelfde servers als fok.
Je zou een Odieltje kunnen kopen voor de goede zaak.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Voor Vive le Velo zou ik wel doneren.
Zou het niet werken als je het landnummer er voor doet?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
Nog steeds niet SMS-en vanuit Nederland
Volgens mij was het verhaal vorig jaar dat de operatoren het niet ondersteunenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou het niet werken als je het landnummer er voor doet?
Wel logisch ergens aangezien het geld naar een goed doel gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal vorig jaar dat de operatoren het niet ondersteunen
Dat kwam ook wel omdat hij extreem onscherp stond in de winter.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Der Jan stond iedere Tour 10 kilo scherper
Die stond vooral in de winter vlijmscherpquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Der Jan stond iedere Tour 10 kilo scherper
Semi-filosofische vraag, check!quote:
Ik mis een brak bankjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ongemakkelijk dicht bij elkaar, check.
Sammy zit wel weer extreem ongemakkelijk op de stoel.quote:
Karl heeft 5 seconden nodig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
We moeten Remco meer supporteren.
Hopelijk neemt Karl dit voor lief.
Is het een Oostenrijkse spreker, vooral bekend uit de jaren 40 van de vorige eeuw?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook altijd zei wat hij dacht?
Wat, zeker in deze tijd, ook gewoon niet waar is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:06 schreef H.Vviv het volgende:
Rune trapt een hoop open deuren in.
Als je podium kan rijden kun je ook winnen
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 50 jaar worden er Luciennetjes uitgedeeld. Keileuk.
Oh ja ik ging slapen
Jammer dat Karrel hier niet naar vraagt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Cian moet een keer mee op warmte training met Wim Tellens
Heel Vlaanderen is 1 grote familie toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Ze hadden toch vorig seizoen ook van renners uitgezocht en Wout en Mathieu waren verre familie.
Die ligt hele dagen onder de zonnebank?quote:
Snap niet dat de VRT dit accepteert.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een unboxing van je eigen product in je eigen programma, netjes.
Karrel kent geen grenzenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een unboxing van je eigen product in je eigen programma, netjes.
"The syndicate makes the profit. And everybody has a share."quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap niet dat de VRT dit accepteert.
Ik vrees dat ik dit er thuis niet doorheen krijg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat jullie ook in een Vive le Velo dekbedovertrek slapen?
Dit Odieltje-dekbedovertrek (140×200 cm) met gele trui brengt een speelse knipoog naar de wielerwereld in de slaapkamer. Het herkenbare figuurtje zorgt voor een vrolijke, gezellige sfeer en maakt van naar bed gaan een fijn rustmoment. Ideaal voor wie houdt van koers, comfort en een uniek accent in de kinderkamer. Zacht, stijlvol en perfect om onder weg te dromen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Karl zie ik hier wel bij wegdromen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit Odieltje-dekbedovertrek (140×200 cm) met gele trui brengt een speelse knipoog naar de wielerwereld in de slaapkamer. Het herkenbare figuurtje zorgt voor een vrolijke, gezellige sfeer en maakt van naar bed gaan een fijn rustmoment. Ideaal voor wie houdt van koers, comfort en een uniek accent in de kinderkamer. Zacht, stijlvol en perfect om onder weg te dromen.
Dit is wel verdomd slim onduhrnemuhrschap.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer voor de nabestaanden van Odiel zijn de portretrechten inmiddels verjaard.
Wel een leuk cadeau-idee als je de banden met je schoonmoeder wilt verbreken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor 85 euro kunnen WIJ het ook kopen:
https://vivelevelo.be/product/odieltje-collectors-item/
Het is niet voor niets een eenpersoons uitvoeringquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dit er thuis niet doorheen krijg.
We moeten hopen op een goede Lipowitz.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het begin is er. Karl mag nog wel wat activistischer worden de komende weken.
Wacht maar tot het tegenzit en de Belgjes uit het WK zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het begin is er. Karl mag nog wel wat activistischer worden de komende weken.
Niet met Jacotte Brokken he!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze weervrouw staat iets minder scherp dan Remco
En ze reiken ze pas sinds vorig jaar uit!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Dat gedweep met die Odieltjes is echt ongelofelijk. Wordt elk jaar hallucinanter.
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik slaap nooit in een dekbedovertrek eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond begint om 18:00.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Felagund op 05-07-2026 18:59:14 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
2-0 voor Remco.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven2, we gaan het dus een uur over Remco hebben.
Loopt dat nou een beetje over in Brabants?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We beginnen met de verschillende dialecten in de Kempen.
Neequote:Op zondag 5 juli 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Loopt dat nou een beetje over in Brabants?
Eigenlijk totaal niet, naar mijn ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Loopt dat nou een beetje over in Brabants?
Die denkt in iedere zin die hij uitspreekt een waanzinnig punt te moeten maken.quote:
Bij ons in de provincie spreekt ook ieder dorp z'n eigen dialect.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dorp tot dorp dialectverschillen. Fascinerend.
Odieltjequote:Op zondag 5 juli 2026 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is die zogenaamde bekende Belg die ze adoreren?
Tom Van Dyck (acteur)quote:Op zondag 5 juli 2026 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is die zogenaamde bekende Belg die ze adoreren?
Ik dacht dat het aan mij lag, maar wie is deze vent?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een rubriek dat er ieder jaar een of andere Belgische acteur in dit programma zit waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar het hele peloton is wel fan.
Hij speelt in Van Vlees en Bloed. Dat is wel een serie van hoge kwaliteit.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een rubriek dat er ieder jaar een of andere Belgische acteur in dit programma zit waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar het hele peloton is wel fan.
Schijnbaar ook meegedaan aan Alles kan Beter.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij speelt in Van Vlees en Bloed. Dat is wel een serie van hoge kwaliteit.
Vive le Velo sandalen, 100 euro in de webshop.quote:
En In de Gloria!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar ook meegedaan aan Alles kan Beter.
Dat was 25 jaar geleden een prima show met Mark Uytterhoeven.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar ook meegedaan aan Alles kan Beter.
Net als de Puy de Domequote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat morgen gaat zijn zonder publiek
Kunt ge ook acheteren!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Jeetje, wel Vive le Velo Odieltje wijnglazen.
Te koop in de webshopquote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Tijdens corona ging dat prima zonder die meerennende idioten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Geen mee rennende gekken is wel goed.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben er gewoon wat stickers opgeplakt?quote:
Meer zou ik niet verwachten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben er gewoon wat stickers opgeplakt?
1x in de vaatwasser en het zijn gewone wijnglazenquote:
1 cent te weinig voor gratis verzending.quote:
Er moet wel geld verdiend worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
1 cent te weinig voor gratis verzending.
Er komt dus nog een tientje bovenop.
Karrel ruilt ook om de zoveel tijd zijn vrouw in, dan moet je wel blijven handelen.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen van Karrel moet ook roken
Karrel zit ook al in zijn derde huwelijk. Die is een godvermogen kwijt aan alimentatie.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen van Karrel moet ook roken
Hebben jullie ook een activewearcollectie?quote:
Het lijkt wel oprecht, anders moet je wel een heel goede acteur zijn!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Karrel prikt door de act heen.
Jij hebt fluitconcerten gehoord ja? Ik heb alleen maar POGI, POGI, POGI gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gisteren waren de fluitconcerten al goed hoorbaar. Komende week Seixas nog een keer verslaan om een ritzege en dan is de Franse haat er heel snel.
Geelhaar is wel een leuke bijnaam voor Pogi.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De acteur die ik niet ken weet dan wel weer vrij zeker dat het een act is.
Bij de ploegentijdrit werd UAE (in ieder geval op een deel van het parcours) uitgefloten.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt fluitconcerten gehoord ja? Ik heb alleen maar POGI, POGI, POGI gehoord.
Nee hij zegt het is goed dat Del Toro zelf niet gestraft wordtquote:Op zondag 5 juli 2026 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel zegt nu eigenlijk dat Del Toro uit de uitslag geschrapt had moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |