Het is niet voor niets een eenpersoons uitvoeringquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dit er thuis niet doorheen krijg.
We moeten hopen op een goede Lipowitz.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het begin is er. Karl mag nog wel wat activistischer worden de komende weken.
Wacht maar tot het tegenzit en de Belgjes uit het WK zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het begin is er. Karl mag nog wel wat activistischer worden de komende weken.
Niet met Jacotte Brokken he!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze weervrouw staat iets minder scherp dan Remco
En ze reiken ze pas sinds vorig jaar uit!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Dat gedweep met die Odieltjes is echt ongelofelijk. Wordt elk jaar hallucinanter.
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik slaap nooit in een dekbedovertrek eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat jullie ook in een Vive le Velo dekbedovertrek slapen?
Vanavond begint om 18:00.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Felagund op 05-07-2026 18:59:14 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |