Ik vrees dat ik dit er thuis niet doorheen krijg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat jullie ook in een Vive le Velo dekbedovertrek slapen?
Dit Odieltje-dekbedovertrek (140×200 cm) met gele trui brengt een speelse knipoog naar de wielerwereld in de slaapkamer. Het herkenbare figuurtje zorgt voor een vrolijke, gezellige sfeer en maakt van naar bed gaan een fijn rustmoment. Ideaal voor wie houdt van koers, comfort en een uniek accent in de kinderkamer. Zacht, stijlvol en perfect om onder weg te dromen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Karl zie ik hier wel bij wegdromen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit Odieltje-dekbedovertrek (140×200 cm) met gele trui brengt een speelse knipoog naar de wielerwereld in de slaapkamer. Het herkenbare figuurtje zorgt voor een vrolijke, gezellige sfeer en maakt van naar bed gaan een fijn rustmoment. Ideaal voor wie houdt van koers, comfort en een uniek accent in de kinderkamer. Zacht, stijlvol en perfect om onder weg te dromen.
Dit is wel verdomd slim onduhrnemuhrschap.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer voor de nabestaanden van Odiel zijn de portretrechten inmiddels verjaard.
Wel een leuk cadeau-idee als je de banden met je schoonmoeder wilt verbreken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor 85 euro kunnen WIJ het ook kopen:
https://vivelevelo.be/product/odieltje-collectors-item/
Het is niet voor niets een eenpersoons uitvoeringquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dit er thuis niet doorheen krijg.
We moeten hopen op een goede Lipowitz.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het begin is er. Karl mag nog wel wat activistischer worden de komende weken.
Wacht maar tot het tegenzit en de Belgjes uit het WK zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het begin is er. Karl mag nog wel wat activistischer worden de komende weken.
Niet met Jacotte Brokken he!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze weervrouw staat iets minder scherp dan Remco
En ze reiken ze pas sinds vorig jaar uit!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Dat gedweep met die Odieltjes is echt ongelofelijk. Wordt elk jaar hallucinanter.
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik slaap nooit in een dekbedovertrek eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond begint om 18:00.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Felagund op 05-07-2026 18:59:14 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |