quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Jeetje, wel Vive le Velo Odieltje wijnglazen.
Geen mee rennende gekken is wel goed.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat morgen gaat zijn zonder publiek
Ze hebben er gewoon wat stickers opgeplakt?quote:
Meer zou ik niet verwachten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben er gewoon wat stickers opgeplakt?
1x in de vaatwasser en het zijn gewone wijnglazenquote:
1 cent te weinig voor gratis verzending.quote:
Er moet wel geld verdiend worden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
1 cent te weinig voor gratis verzending.
Er komt dus nog een tientje bovenop.
Karrel ruilt ook om de zoveel tijd zijn vrouw in, dan moet je wel blijven handelen.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen van Karrel moet ook roken
Karrel zit ook al in zijn derde huwelijk. Die is een godvermogen kwijt aan alimentatie.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen van Karrel moet ook roken
Hebben jullie ook een activewearcollectie?quote:
Het lijkt wel oprecht, anders moet je wel een heel goede acteur zijn!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, Karrel prikt door de act heen.
Jij hebt fluitconcerten gehoord ja? Ik heb alleen maar POGI, POGI, POGI gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gisteren waren de fluitconcerten al goed hoorbaar. Komende week Seixas nog een keer verslaan om een ritzege en dan is de Franse haat er heel snel.
Geelhaar is wel een leuke bijnaam voor Pogi.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De acteur die ik niet ken weet dan wel weer vrij zeker dat het een act is.
Bij de ploegentijdrit werd UAE (in ieder geval op een deel van het parcours) uitgefloten.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt fluitconcerten gehoord ja? Ik heb alleen maar POGI, POGI, POGI gehoord.
Nee hij zegt het is goed dat Del Toro zelf niet gestraft wordtquote:Op zondag 5 juli 2026 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel zegt nu eigenlijk dat Del Toro uit de uitslag geschrapt had moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |