2-0 voor Remco.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven2, we gaan het dus een uur over Remco hebben.
Loopt dat nou een beetje over in Brabants?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We beginnen met de verschillende dialecten in de Kempen.
Neequote:Op zondag 5 juli 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Loopt dat nou een beetje over in Brabants?
Eigenlijk totaal niet, naar mijn ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Loopt dat nou een beetje over in Brabants?
Die denkt in iedere zin die hij uitspreekt een waanzinnig punt te moeten maken.quote:
Bij ons in de provincie spreekt ook ieder dorp z'n eigen dialect.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dorp tot dorp dialectverschillen. Fascinerend.
Odieltjequote:Op zondag 5 juli 2026 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is die zogenaamde bekende Belg die ze adoreren?
Tom Van Dyck (acteur)quote:Op zondag 5 juli 2026 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is die zogenaamde bekende Belg die ze adoreren?
Ik dacht dat het aan mij lag, maar wie is deze vent?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een rubriek dat er ieder jaar een of andere Belgische acteur in dit programma zit waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar het hele peloton is wel fan.
Hij speelt in Van Vlees en Bloed. Dat is wel een serie van hoge kwaliteit.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een rubriek dat er ieder jaar een of andere Belgische acteur in dit programma zit waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar het hele peloton is wel fan.
Schijnbaar ook meegedaan aan Alles kan Beter.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij speelt in Van Vlees en Bloed. Dat is wel een serie van hoge kwaliteit.
Vive le Velo sandalen, 100 euro in de webshop.quote:
En In de Gloria!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar ook meegedaan aan Alles kan Beter.
Dat was 25 jaar geleden een prima show met Mark Uytterhoeven.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar ook meegedaan aan Alles kan Beter.
Net als de Puy de Domequote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat morgen gaat zijn zonder publiek
Kunt ge ook acheteren!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Jeetje, wel Vive le Velo Odieltje wijnglazen.
Te koop in de webshopquote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
Jeetje, wel Vive le Velo Odieltje wijnglazen.
Tijdens corona ging dat prima zonder die meerennende idioten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat morgen gaat zijn zonder publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |