WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Die denkt dat het een data scientist is van de ploeg.quote:
Mag ik uw leegte even komen vullenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er dit afgelopen jaar nog Vlamingen gestorven wiens weduwe ze lastig kunnen vallen met een Odieltje?
Dat gaat niet overtroffen worden lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er dit afgelopen jaar nog Vlamingen gestorven wiens weduwe ze lastig kunnen vallen met een Odieltje?
Roger Vangheluwe.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij stopt het terug in de doos want hij moet een tijdrit rijden duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Felagund het volgende:
Super dankbare kopman! Gooit het Odieltje direct weg.
Mag Sammy dan weer een weduwe "verblijden"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien had Milan Bral een vriendin?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Of toen ze José in het rusthuis overvielen met dat Odieltje.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mag Sammy dan weer een weduwe "verblijden"Dat was wel erg vorig jaar
Totaal ook geen gêne ookquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of toen ze José in het rusthuis overvielen met dat Odieltje.
"AI"quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben heel veel ProCyclingManager gespeeld.
Voor Vive le Velo zou ik wel doneren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Sporza draait op dezelfde servers als fok.
Je zou een Odieltje kunnen kopen voor de goede zaak.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Voor Vive le Velo zou ik wel doneren.
Zou het niet werken als je het landnummer er voor doet?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
Nog steeds niet SMS-en vanuit Nederland
Volgens mij was het verhaal vorig jaar dat de operatoren het niet ondersteunenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou het niet werken als je het landnummer er voor doet?
Wel logisch ergens aangezien het geld naar een goed doel gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens mij was het verhaal vorig jaar dat de operatoren het niet ondersteunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |