Heel goedquote:
Een groen duimpje?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Benieuwd welke UI @:ikgeefenkellikes na vanavond heeft
Hallo makkerquote:
Senegal speelt veel attractiever voetbal dan de Belgen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:26 schreef Lenny77 het volgende: Waarom nu zoveel JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'S ???
![]()
Nu al geen zin in de "binnuuuuuuh" in de 89e minuut na een pisgoal van Lukebakio.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:25 schreef Zorro het volgende:
Dit was zoveel beter geweest met Peter Vandenbempt
Ik vind Senegal een leuker team, sorry. Al vind ik het ook prima als België wel doorgaat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Ja en? Ook al speelt Senegal beter?
Je hoort te juichen voor je buren
Senegal speelt ouderwets samba voetbal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Senegal speelt veel attractiever voetbal dan de Belgen.
Ja?quote:
Ja en??quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Senegal speelt veel attractiever voetbal dan de Belgen.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Als jullie overgaan op patat wel jaquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
quote:
Engeland was meer dan genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had dorstquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het Nederlandse virus. Alles landen om oneens worden uitgeschakeld.
Dan laat ook maar..quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als jullie overgaan op patat wel ja
Je hebt net die witte drab opquote:
Congo ook, leuk dat de Afrikaanse ploegen zoveel beter zijn dan vroegerquote:
Ja maar toch niet als je buren Begiërs zijn…quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Is dat om te drinken?quote:
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Terecht dat maakt niet uit. Maar ja als ze ook nog scoren...
Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kop op, als het 1-1 wordt schreeuwen we net zo hard.
Die draaien we op Dombo’s feestquote:
chasse patatquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patat, dat zeggen enkel mensen met een spraakgebrek.
CUL is een deur verder.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patat, dat zeggen enkel mensen met een spraakgebrek.
hehe, ik gooide er ook een BAM uit. da's gewoon de roes van het spel. trek het je niet aanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Senegal is gewoon beter. We moeten echt af van het onderschatten van Afrikaanse ploegen. ENgeland kroop door het oog van de naald.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Senegal speelt ouderwets samba voetbal.
Waarom zou hij opeens Spaans gaan typen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De handdoekjes liggen er nog gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik dacht even dat ze weer van het veld liepen
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als jullie overgaan op patat wel ja
Banaanshake, beste shakequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn shake op. (banaan, jammer dat niemand dit vroeg dus ik vertel het maar even)
Iets van Kings of Leonquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelings karaoke nummer?
En ze wonnen jaar geleden nog de Africa Cup door met 2-1 van notabene Marokko te winnen! Moet je voorstellen hoe goed Senegal wel niet is!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Senegal is gewoon beter. We moeten echt af van het onderschatten van Afrikaanse ploegen. ENgeland kroop door het oog van de naald.
Eigenlijk alleen Tunesië niet. En daar klopte tactisch niks van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
Afrikaanse landen komen breder goed voor de dag dit WK.
Ja ongeveer bijna inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:32 schreef Gremen het volgende:
[..]
En ze wonnen jaar geleden nog de Africa Cup door met 2-1 van notabene Marokko te winnen! Moet je voorstellen hoe goed Senegal wel niet is!
Wat ordinair.quote:
Senegal is verreweg het beste afrikaanse teamquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:32 schreef Gremen het volgende:
[..]
En ze wonnen jaar geleden nog de Africa Cup door met 2-1 van notabene Marokko te winnen! Moet je voorstellen hoe goed Senegal wel niet is!
Komt geen eind aan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens ben ik nog steeds aan dat behangplaksel bezig
Maurice?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
Er staat ook gewoon geen hond op de juiste plaats he...
Kan. Maar ik vind het niet erg als de hypocriete Belgjes eruit vliegen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Senegal is gewoon beter. We moeten echt af van het onderschatten van Afrikaanse ploegen. ENgeland kroop door het oog van de naald.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan. Maar ik vind het niet erg als de hypocriete Belgjes eruit vliegen.
Altijd maar zeuren over de arrogante Hollanders maar zelf spreken ze over een gouden generatie die er vrijwel elk toernooi uitvliegen tegen de eerste beste tegenstander die wel een bal naar de goede kleur kan spelen.
Al is die generatie nu dus voorbij. De hoop is gevestigd op Doku, de Robben van de Temu.
Ik heb even gemist waar je mee bezig bent.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens ben ik nog steeds aan dat behangplaksel bezig
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
Daar zat nog minder systeem achter dan bij Koemanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Tunesië niet. En daar klopte tactisch niks van.
Adamo was/is wel een leuke Belgische zanger.quote:
quote:
Dat is wel heel lowquote:
Nee mag niet. Moet bepaald percentage primatenDNA in zitten. een Chimpansee op het middenveld zou best kunnen denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar je mee bezig bent.
Beverenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:35 schreef RipCity het volgende:
Wie de fok is de ketelare uberhaupt. Speelt die bij een GENK of Waregem ofzo
Ik luister liever naar Arnoquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Adamo was wel een leuke Belgische zanger.
Atalanta.quote:
Waarom zouden ze ook?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
geven zelfs geen corners weg die Senegalezen.
Een bronstig hert.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco lijkt een beetje losgeslagen de laatste tijd.
quote:Like Alert
01-07-2026 @ 22:35:30
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #3"
quote:
vind het echt rare reacties verder. IEDERE man doet dit en geniet ervanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er gaat niets boven je eigen zweetzak.
NAC ook toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atalanta zou Ajax volledig dronken spelen.
Ajax is niet veel. Spiegelt zich enigszins af op oranjequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Congo toch ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Prachtige combinaties bij Senegal, de enige ploeg die vanavond lijkt te willen winnen.
Zoals Oekraïne en Rusland?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Alsof een vrouw niet even de visgraad opmeet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt rare reacties verder. IEDERE man doet dit en geniet ervan
Dat is lekker zegquote:
quote:
Neuh, dat zou 0-0 worden ofzoquote:
Nee NAC is zelf dronkenquote:
Maak je jezelf wijsquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt rare reacties verder. IEDERE man doet dit en geniet ervan
visgraadquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsof een vrouw niet even de visgraad opmeet.
Ik ging er eens op letten. En toen schoot ik in de lach. Ja wat is daar aan de hand iddquote:
Wtf heb je gedronkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet wel 1-1 worden deze match.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
België is al jaren over de top jongons stop er toch mee man
Nee.quote:
Vlucht staat ook klaarquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze telt nog wel tochquote:
echt he? klopt niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik ging er eens op letten. En toen schoot ik in de lach. Ja wat is daar aan de hand idd
Of hij heeft een kogelwerend vest aan.
Daar gaat dit topic niet over lieve schat.quote:
Zekerquote:
Badum (no tss, geen linkerarm)quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die staken de hand wel uit de mouwen inderdaad
Vinger door de zure sloot en sabbelen maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Ajax is ook een niveautje NAC.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg geen visum.quote:
moet dat nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vinger door de zure sloot en sabbelen maar.
RIP ArnoGodquote:
Is gewoon een Belgisch gezicht.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ziet eraltijd uit alsof hij terminaal ziek is.
Leuke commentator wel.quote:
Nou ik hoorde het toch echtquote:
Van romantiek kun je geen brood vreten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
France Football heeft de top 50 beste coaches allertijden uitgebracht.
1. Rinus Michels
2. Ferguson
3. Sacchi
4. Cruijff
We DOMINEREN
Geen Pep en/of Luis Enrique is hallucinant.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
1. Rinus Michels
2. Ferguson
3. Sacchi
4. Cruijff
We DOMINEREN
Ik hoorde het ook!quote:
Gek dat Arne Slot daar niet tussen staatquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
1. Rinus Michels
2. Ferguson
3. Sacchi
4. Cruijff
We DOMINEREN
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vinger door de zure sloot en sabbelen maar.
Die moeten zich eerst maar eens bewijzen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen Pep en/of Luis Enrique is hallucinant.
Michelsquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
1. Rinus Michels
2. Ferguson
3. Sacchi
4. Cruijff
We DOMINEREN
Bedankt voor je steun maatquote:
Dicky niet wat voor België?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef spapaars het volgende:
Tijd dat Koeman het overneemt, de Belgen spelen veel te veels aanvallend.
Pep staat op 5quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
hahaha die pass is hij ook kleurenblind ofzo?
Die stapt nu het vliegtuig inquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef spapaars het volgende:
Tijd dat Koeman het overneemt, de Belgen spelen veel te veels aanvallend.
Pep zou sowieso op nr 1 moeten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien kijkt @Lenny77 op de Hollander?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun maat
Word gewoon als leugenaar weggezet
Pepquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
The Champ eist die plaats op.quote:
Ja, for surequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Pep. Met de selecties die hij steeds had had iedereen in dit topic die prijzen wel gepakt.
Neejequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kijkt @:Lenny77 op de Hollander?
Weet je waar er geen commercial break is?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Commercial break toch ergens goed voor
Daar kijk ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar er geen commercial break is?
Op de Belg
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Jeremy "slechte voortzetting" Doku, koningcount van de schijndreiging.
wat zenden die dan uit?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar er geen commercial break is?
Op de Belg
Achterlijke filmpjesquote:
Eensquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:De graad (lidwoord: de) is een zelfstandig naamwoord dat verwijst naar een niveau, eenheid of rang
De hydration breakquote:
Geef het op maat neem je verliesquote:
Oke HMFquote:
Wat is dezequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tweeluik @:rambodirk
Neequote:
Star Wars is voor nerdsquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
jammer dat niemand mijn star wars grapje liked
België had al moeten stoppen na de troonsbestijging van Leopold II.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wtfquote:
Oh. Was dat de grap.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
Dit begint sneu te worden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:48 schreef Coco het volgende:
De vrouw gaat met de vinger door de flamoes om te ruiken hoeveel ze naar vis ruikt.
De 'visgraad'
Nergens in de context gaat het over de lengte opmeten van een visgraat.
Heb ik wel gedaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
Die geeft ook nooit z'n ongelijk toequote:
Bedankt, uitleg hadden we echt nodigquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:48 schreef Coco het volgende:
De vrouw gaat met de vinger door de flamoes om te ruiken hoeveel ze naar vis ruikt.
De 'visgraad'
Nergens in de context gaat het over de lengte opmeten van een visgraat.
Nee, je bent aan het posten op FOKquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Kunnen we het een andere keer over onwelriekende flamoezen hebben?
Ik zit voetbal te kijken.
Blijkbaar wel als debielen denken dat het over een visgraat gaat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bedankt, uitleg hadden we echt nodig
Kom vechten danquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee, je bent aan het posten op FOK
Rustig aanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als debielen denken dat het over een visgraat gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |