vind het echt rare reacties verder. IEDERE man doet dit en geniet ervanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er gaat niets boven je eigen zweetzak.
NAC ook toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atalanta zou Ajax volledig dronken spelen.
Ajax is niet veel. Spiegelt zich enigszins af op oranjequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Congo toch ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Prachtige combinaties bij Senegal, de enige ploeg die vanavond lijkt te willen winnen.
Zoals Oekraïne en Rusland?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Ja en? Ook al speelt Senegal beter?
Je hoort te juichen voor je buren
Alsof een vrouw niet even de visgraad opmeet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt rare reacties verder. IEDERE man doet dit en geniet ervan
Dat is lekker zegquote:
quote:
Neuh, dat zou 0-0 worden ofzoquote:
Nee NAC is zelf dronkenquote:
Maak je jezelf wijsquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt rare reacties verder. IEDERE man doet dit en geniet ervan
visgraadquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsof een vrouw niet even de visgraad opmeet.
Ik ging er eens op letten. En toen schoot ik in de lach. Ja wat is daar aan de hand iddquote:
Wtf heb je gedronkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet wel 1-1 worden deze match.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
België is al jaren over de top jongons stop er toch mee man
Nee.quote:
Vlucht staat ook klaarquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
België is al jaren over de top jongons stop er toch mee man
Deze telt nog wel tochquote:
echt he? klopt niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik ging er eens op letten. En toen schoot ik in de lach. Ja wat is daar aan de hand idd
Of hij heeft een kogelwerend vest aan.
Daar gaat dit topic niet over lieve schat.quote:
Zekerquote:
Badum (no tss, geen linkerarm)quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die staken de hand wel uit de mouwen inderdaad
Vinger door de zure sloot en sabbelen maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Ajax is ook een niveautje NAC.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg geen visum.quote:
moet dat nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vinger door de zure sloot en sabbelen maar.
RIP ArnoGodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |