Is dat om te drinken?quote:
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Terecht dat maakt niet uit. Maar ja als ze ook nog scoren...
Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kop op, als het 1-1 wordt schreeuwen we net zo hard.
Die draaien we op Dombo’s feestquote:
chasse patatquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patat, dat zeggen enkel mensen met een spraakgebrek.
CUL is een deur verder.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patat, dat zeggen enkel mensen met een spraakgebrek.
hehe, ik gooide er ook een BAM uit. da's gewoon de roes van het spel. trek het je niet aanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Senegal is gewoon beter. We moeten echt af van het onderschatten van Afrikaanse ploegen. ENgeland kroop door het oog van de naald.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Senegal speelt ouderwets samba voetbal.
Waarom zou hij opeens Spaans gaan typen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De handdoekjes liggen er nog gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik dacht even dat ze weer van het veld liepen
Daar zeg je wat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als jullie overgaan op patat wel ja
Banaanshake, beste shakequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn shake op. (banaan, jammer dat niemand dit vroeg dus ik vertel het maar even)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |