En ze wonnen jaar geleden nog de Africa Cup door met 2-1 van notabene Marokko te winnen! Moet je voorstellen hoe goed Senegal wel niet is!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Senegal is gewoon beter. We moeten echt af van het onderschatten van Afrikaanse ploegen. ENgeland kroop door het oog van de naald.
Eigenlijk alleen Tunesië niet. En daar klopte tactisch niks van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
Afrikaanse landen komen breder goed voor de dag dit WK.
Ja ongeveer bijna inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:32 schreef Gremen het volgende:
[..]
En ze wonnen jaar geleden nog de Africa Cup door met 2-1 van notabene Marokko te winnen! Moet je voorstellen hoe goed Senegal wel niet is!
Wat ordinair.quote:
Senegal is verreweg het beste afrikaanse teamquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:32 schreef Gremen het volgende:
[..]
En ze wonnen jaar geleden nog de Africa Cup door met 2-1 van notabene Marokko te winnen! Moet je voorstellen hoe goed Senegal wel niet is!
Komt geen eind aan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens ben ik nog steeds aan dat behangplaksel bezig
Maurice?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
Er staat ook gewoon geen hond op de juiste plaats he...
Kan. Maar ik vind het niet erg als de hypocriete Belgjes eruit vliegen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kunt ge nog steeds NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen als Senegal scoort ipv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eensquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Senegal is gewoon beter. We moeten echt af van het onderschatten van Afrikaanse ploegen. ENgeland kroop door het oog van de naald.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan. Maar ik vind het niet erg als de hypocriete Belgjes eruit vliegen.
Altijd maar zeuren over de arrogante Hollanders maar zelf spreken ze over een gouden generatie die er vrijwel elk toernooi uitvliegen tegen de eerste beste tegenstander die wel een bal naar de goede kleur kan spelen.
Al is die generatie nu dus voorbij. De hoop is gevestigd op Doku, de Robben van de Temu.
Ik heb even gemist waar je mee bezig bent.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens ben ik nog steeds aan dat behangplaksel bezig
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
Er staat ook gewoon geen hond op de juiste plaats he...
Daar zat nog minder systeem achter dan bij Koemanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Tunesië niet. En daar klopte tactisch niks van.
Adamo was/is wel een leuke Belgische zanger.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |