Ga dan lekker korfbal kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Als dat zo gaat hoeft het om mij ook niet.
Net als Promes.quote:
Roodquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef Schanulleke het volgende:
Deze scheids gaat Brobbey weinig gunnen.
Ja bij Nederland-Tunesië was bij mij de koek wel op rond 2 uurquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genottelijke afgang gemist dus?
En aanwijzingen van Koemanquote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis de defensieve zekerheid waar Koeman op rekende.
Al zet je er 5 man bij, van Dijk blijft traag, van Hecke kan dan nog steeds geen bal aannemen en vd Ven, ja die kan dan kan nog steeds niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis de defensieve zekerheid waar Koeman op rekende.
Zwaar geschut.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al zet je er 5 man bij, van Dijk blijft traag, van Hecke kan dan nog steeds geen bal aannemen en vd Ven, ja die kan dan kan nog steeds niks.
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef Cara het volgende:
Wat vinden we nu van de opstelling eigenlijk
Ah, een man van cultuur.quote:
We zijn zelf ook een subtopper.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wachten op de 0-1 zo.
Pijnlijk om zo weggespeeld te worden door hooguit een subtopper.
Matigquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef Cara het volgende:
Wat vinden we nu van de opstelling eigenlijk
Moderator @onlogisch zit er bovenop!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Hier verdween een bericht dat ik net aan het lezen was.
De eerste paar minuten wel ja, maar daarna alleen maar achteruit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het begin eigenlijk nog wel aardig
genot!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb nog kibbeling voor in de AF
Dat doen we al het hele toernooiquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef Maver24 het volgende:
Uitgaan van eigen kracht. Ga je 5 achterop doen. Koeman tactisch wonder, NOT
zelf ook een subtopperquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wachten op de 0-1 zo.
Pijnlijk om zo weggespeeld te worden door hooguit een subtopper.
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef Masspa het volgende:
Schakelen jullie ook altijd naar VRT ("de Belg") tijdens de drinkpauze om dan daar te blijven hangen en als de rust komt ineens te denken "Oh ja NL heeft ook analyses"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |