Waarom zitten we dan zowel hier als in Mexico in de 17e minuut? Denk daar maar over naquote:
Jawel.quote:
Beetje die lullo bij NL-Portugal in 2006...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:14 schreef BillDauterive het volgende: Wat een achterlijke scheids is dit.
Even het kartel bellen.quote:
Hoe moet de scheids dan aangeven wanneer het een overtreding is en zo?quote:
We missen een type Arnautovic.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die janken om een heerlijk vijandig voetbalsfeertje hebben nog nooit een voetbalstadion van binnen gezien
Dagjesvolked
Niet als je zelf niks hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die janken om een heerlijk vijandig voetbalsfeertje hebben nog nooit een voetbalstadion van binnen gezien
Dagjesvolked
goeie wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe moet de scheids dan aangeven wanneer het een overtreding is en zo?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen een type Arnautovic.
We hebben een motorisch gestoorde Arnautovic op de bank.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt aan het feit dat de aarde plat isquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan het daar nog licht zijn terwijl het hier midden nacht is??
Goes werd al geopperd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dit keer wél onze kant uit valt danquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit kan nog wel eens een genottelijke schoppartij worden.
Nee, spoel maar terug.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die bij de middencirkel stond er nog achter
Beter scheert die die 6 laatste haartjes afquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef The-BFG het volgende:
Scheids wil een Collina lookalike zijn. Failed.
Een vijandig voetbalsfeertje is één dingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Caland het volgende:
Dagjesvolked
Ik vond het als fluitende met schuim in mijn bek bijzonder jammer dat Suarez daar altijd nog veel beter van ging voetballenquote:
shhhtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef Zwoerd het volgende:
Wordt een hele lullige tegengoal zo, die voel je echt aankomen
Ze noemen hem niet voor niks Van Tacklequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef Qarrad het volgende:
Heeft Van Hecke altijd zo'n matige eerste aanname? Echt opvallend.
Onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dit keer wél onze kant uit valt dan
Het is geen Van Dijk maar zijn aanname en inspeelpass zijn meer dan prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef Qarrad het volgende:
Heeft Van Hecke altijd zo'n matige eerste aanname? Echt opvallend.
Als dat zo gaat hoeft het om mij ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Caland het volgende:
Dagjesvolked
Genottelijke afgang gemist dus?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een vijandig voetbalsfeertje is één ding
Volkomen opgefokte Mexicaantjes omdat ze nog altijd ziedend zijn over een relatief terechte pingel is nog iets anders.
Bovendien is het wel erg vroeg voor zo’n opgefokt sfeertje. Laat mij nou rustig wakker worden.
Brobbey deed niksquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten niet op corners verdedigen dit WK
Ga dan lekker korfbal kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Als dat zo gaat hoeft het om mij ook niet.
Net als Promes.quote:
Roodquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef Schanulleke het volgende:
Deze scheids gaat Brobbey weinig gunnen.
Ja bij Nederland-Tunesië was bij mij de koek wel op rond 2 uurquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genottelijke afgang gemist dus?
En aanwijzingen van Koemanquote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis de defensieve zekerheid waar Koeman op rekende.
Al zet je er 5 man bij, van Dijk blijft traag, van Hecke kan dan nog steeds geen bal aannemen en vd Ven, ja die kan dan kan nog steeds niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis de defensieve zekerheid waar Koeman op rekende.
Zwaar geschut.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al zet je er 5 man bij, van Dijk blijft traag, van Hecke kan dan nog steeds geen bal aannemen en vd Ven, ja die kan dan kan nog steeds niks.
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef Cara het volgende:
Wat vinden we nu van de opstelling eigenlijk
Ah, een man van cultuur.quote:
We zijn zelf ook een subtopper.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wachten op de 0-1 zo.
Pijnlijk om zo weggespeeld te worden door hooguit een subtopper.
Matigquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef Cara het volgende:
Wat vinden we nu van de opstelling eigenlijk
Moderator @onlogisch zit er bovenop!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Hier verdween een bericht dat ik net aan het lezen was.
De eerste paar minuten wel ja, maar daarna alleen maar achteruit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het begin eigenlijk nog wel aardig
genot!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb nog kibbeling voor in de AF
Dat doen we al het hele toernooiquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef Maver24 het volgende:
Uitgaan van eigen kracht. Ga je 5 achterop doen. Koeman tactisch wonder, NOT
zelf ook een subtopperquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wachten op de 0-1 zo.
Pijnlijk om zo weggespeeld te worden door hooguit een subtopper.
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef Masspa het volgende:
Schakelen jullie ook altijd naar VRT ("de Belg") tijdens de drinkpauze om dan daar te blijven hangen en als de rust komt ineens te denken "Oh ja NL heeft ook analyses"
Omdat doorgestoken kaartquote:
Echt Fifa tekstenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:27 schreef Gretzl het volgende:
"Dit is een slaande beweging en de VAR móet hier naar kijken. (..) Hij gebruikt zijn arm als wapen in het duel en doet het bovendien volkomen bewust."
– J. Grueter, 2026
De tijd dat we wereldtoppers hadden zoals Robben, Sneijder en Van Persie ligt al weer erg lang achter ons, nu hebben we tutje Frenkiebreed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ja..
Vroeger wonnen we dik van zulke landen..
Nu zijn we zelf zo'n land...
Portugal nog.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:28 schreef Haags het volgende:
Ze hadden alleen ingegrepen als het tegen Argentinië was.
NederlandGoden gaan op den duur altijd schoppen dus het zullen er wel een stuk of 12 worden.quote:
Geen VAR voor geelquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:27 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom hebben we een var als ze niets doen?
Lets go fifaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:28 schreef Haags het volgende:
Ze hadden alleen ingegrepen als het tegen Argentinië was.
Maar het was wel zeker geel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VAR gaat hier echt niet naar kijken joh, dit is max geel
Die loopt er verloren bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luie overgehypte miljonairs, dit, datquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen beweging bij de voorste 4.
Ik zou zelfs zeggen; Dat is het beginquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste helfuur overleefd. Dat is een begin
Die doet waar hij voor wordt betaald.quote:
Rood vind ik ook niet ergquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:31 schreef TheVulture het volgende:
Saibari mag onderhand wel eens geel krijgen
Kutscheidsrechter
Gezien hoe Marokko het deed tegen Brazilië en Schotland is dit niet ongunstig. Nu hopen dat Nederland daar niet té veel voor heeft gegevenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen; Dat is het begin
Ja,dit zie je al van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:31 schreef Zorro het volgende:
Je zal zien dat dadelijk een lullige overtreding van Nederland wel geel is
Wel iets relaxter commentaar, kreeg een beetje stress van nl commentaarquote:
We gaan het zien. Ik ben nog immer hoopvol.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien hoe Marokko het deed tegen Brazilië en Schotland is dit niet ongunstig. Nu hopen dat Nederland daar niet té veel voor heeft gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |