Nee, spoel maar terug.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die bij de middencirkel stond er nog achter
Beter scheert die die 6 laatste haartjes afquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef The-BFG het volgende:
Scheids wil een Collina lookalike zijn. Failed.
Een vijandig voetbalsfeertje is één dingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die janken om een heerlijk vijandig voetbalsfeertje hebben nog nooit een voetbalstadion van binnen gezien
Dagjesvolked
Ik vond het als fluitende met schuim in mijn bek bijzonder jammer dat Suarez daar altijd nog veel beter van ging voetballenquote:
shhhtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef Zwoerd het volgende:
Wordt een hele lullige tegengoal zo, die voel je echt aankomen
Ze noemen hem niet voor niks Van Tacklequote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef Qarrad het volgende:
Heeft Van Hecke altijd zo'n matige eerste aanname? Echt opvallend.
Onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dit keer wél onze kant uit valt dan
Het is geen Van Dijk maar zijn aanname en inspeelpass zijn meer dan prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:18 schreef Qarrad het volgende:
Heeft Van Hecke altijd zo'n matige eerste aanname? Echt opvallend.
Als dat zo gaat hoeft het om mij ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die janken om een heerlijk vijandig voetbalsfeertje hebben nog nooit een voetbalstadion van binnen gezien
Dagjesvolked
Genottelijke afgang gemist dus?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een vijandig voetbalsfeertje is één ding
Volkomen opgefokte Mexicaantjes omdat ze nog altijd ziedend zijn over een relatief terechte pingel is nog iets anders.
Bovendien is het wel erg vroeg voor zo’n opgefokt sfeertje. Laat mij nou rustig wakker worden.
Brobbey deed niksquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten niet op corners verdedigen dit WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |