Het was overigens een grapje, petrichor is zo'n beetje de Victor Reinier van WKN geloof ik.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ohh echt? Had geen idee maar was is intens
van muggen heb ik hier weinig last door de droogte. intussen is hier binnen de temperatuur gedaald naar 25,5 graden Celsius. De afkoeling gaat nog gestaag dus.quote:
Hier zitten ze de laatste week opeens constant, daarvoor in geen velden of wegen te bekennen. Heb er wel twintig doodgemept inmiddels. Leuke rubriek steeds.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
van muggen heb ik hier weinig last door de droogte. intussen is hier binnen de temperatuur gedaald naar 25,5 graden Celsius. De afkoeling gaat nog gestaag dus.
Ik kan dit bevestigen (Friesland). Maar slechts een fractie van wat er vorige week over kwamquote:Op zondag 28 juni 2026 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
Gaat nu wel gigantisch los met onweer boven Drenthe/Friesland.
Welke bingo?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog fijner het is echt zalig afgekoeld! ben al 1,5 graad in huis gezakt dat is echt een stuk fijner te doen.
Lekker zacht briesje door het huis.
Ik denk trouwens dat we later vannacht wel de bingo gaan krijgen
Oh ik dacht er is een heuse WKN bingo kaart.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die cel die er nog aan komt vanuit frankrijk
Het gekke was het had al een paar keer flink geregend, die geur ken ik goed..quote:Op zondag 28 juni 2026 00:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het was overigens een grapje, petrichor is zo'n beetje de Victor Reinier van WKN geloof ik.
Maar het klopt wel. Of je moet ozon hebben geroken trouwens. Petrichor is toch meestal wat lokaler pas als er regen valt.
Ja doe die maar richting Drachtenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Even oppassen als je hier zit, dit gaat grote hagel opleveren
[ afbeelding ]
Yeuy, 10 km erlangs.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
hier is de wind juist weer gaan liggen. Ik ga maar slapen zometeenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:56 schreef DrMarten het volgende:
Eindelijk wind
Temperatuur in de woonkamer is zowaar weer onder de 27
Was dit niet van een uur geleden? Als ik die kant op kijk ziet het er nu in elk geval wat minder heftig lichtend uit dan een uur terug..quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit was 15 minuten geleden, maar neemt al weer afquote:Op zondag 28 juni 2026 01:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dit niet van een uur geleden? Als ik die kant op kijk ziet het er nu in elk geval wat minder heftig lichtend uit dan een uur terug..
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oor-o~1782444420787/quote:"Zeer zware windstoten" in onweerszone die over het land trekt
De onweerszone heeft ons land bereikt via Frankrijk. "Zeer zware windstoten gemeten in hevig onweer dat nu Henegouwen bereikt", laat KMI-weerman David Dehenauw weten.
"Wordt rond 1u30 rond lijn Aalst- Brussel verwacht en 2u-2u30 in provincie Antwerpen", aldus nog Dehenauw.
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaaf beeld uit Amsterdam
[ afbeelding ]
lekker toch? beter als afgelopen dagen. te heet gewoonquote:Op zondag 28 juni 2026 00:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
van muggen heb ik hier weinig last door de droogte. intussen is hier binnen de temperatuur gedaald naar 25,5 graden Celsius. De afkoeling gaat nog gestaag dus.
als ik dat zie denk krijgt ZO ook nog wat ervan mee. hier in westen, denk trekt langs.quote:
Toy Story 5 en Minions & Monsters. Even het kind in mij naar boven gehaald. Toy Story 5 was wel een stuk beter dan verwacht.quote:
Volgens mij was dat over of deels over het afgelaste Defqon terrein? (Biddinghuizen)quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
ja nooit zo fan zelf van die animatie, maar oke wellicht leuk.quote:Op zondag 28 juni 2026 01:29 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Toy Story 5 en Minions & Monsters. Even het kind in mij naar boven gehaald. Toy Story 5 was wel een stuk beter dan verwacht.
echt ik gun jullie ook verkoeling, hier wel wat afgekort aan de kust nu.quote:
Nooit eerder meegemaakt zo heftig , meerdere mega inslagen achter elkaar...quote:Op zondag 28 juni 2026 01:46 schreef APK het volgende:
Boven Amsterdam centrum begint het nu wel een beetje intens te worden, kan mij wel voorstellen dat ze een paar duizend jaar geleden dachten dat de Goden boos waren.
Die zijn heel boos nuquote:Op zondag 28 juni 2026 01:46 schreef APK het volgende:
Boven Amsterdam centrum begint het nu wel een beetje intens te worden, kan mij wel voorstellen dat ze een paar duizend jaar geleden dachten dat de Goden boos waren.
Ik had verwacht dat Oost-Nederland allang aan de beurt was maar dit heeft me behoorlijk verrastquote:
Oost krijgt nog wel wat, weet wat je je wenstquote:Op zondag 28 juni 2026 01:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als ie zo groot blijft dan vrees ik dikke ellende.
Moet daar ook niet gaan rijden met dit weer!quote:
https://vrtnws.be/p.QA6yP(...)bV8xNzgyNjAzODE2MTA1quote:18 minuten geleden
Rukwind van 97 per uur gemeten op luchthaven van Charleroi
Het onweer dat over ons land trekt, gaat gepaard met hevige windstoten. Op de luchthaven van Charleroi is een rukwind van 97 kilometer per uur gemeten, meldt weerman David Dehenauw.
Ik krijg hem vol in het midden ben ik bang vanquote:Op zondag 28 juni 2026 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
Oost krijgt nog wel wat, weet wat je je wenst
Dat lijkt me geen pretje daar nu idd.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:02 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Moet daar ook niet gaan rijden met dit weer!
Een maand geleden daar gereden via Charleroi met noodweer, tjeesch dat nooit meer!! Ik zag letterlijk niks meer door de vele regen in combinatie met gaten in de weg..
Ik hoor het zo wel, ga ff poging slaap doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:11 schreef DemonRage het volgende:
Die dikke vette squall line kom5 er aan!
quote:Veel meldingen wateroverlast in Amsterdam
De Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland zegt zoveel meldingen binnen te krijgen van wateroverlast dat de meldkamer overbelast dreigt te raken. Volgens een woordvoerder gaat het om tientallen meldingen door de aanhoudende regen.
De meldingen variëren van overstromende toiletten, verstopte goten tot lekkages uit plafonds. Mensen worden daarom opgeroepen de hulpdiensten alleen te bellen bij direct gevaar, zodat de meldkamer beschikbaar blijft voor spoedeisende situaties.
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vind het echt oprecht zo ontzettend naar voor jou
Hier gaat het ook helemaal losquote:
Tuinstoel omgewaaid.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:33 schreef heywoodu het volgende:
Windstootje van 90 per uur gemeten in Eindhoven
Ik krijg security meldingen.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:33 schreef heywoodu het volgende:
En Brabant Zuid en Oost begint sinds 20 minuten vol te stromen met meldingen over stormschade
https://m.livep2000.nl/
Het is een stroboscoop lichtshow.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:38 schreef TwenteFC het volgende:
Deze bliksem de moeite waard om met een pilsje voor het dakraam te gaan zitten?
Dit is bizar heb dit nog nooit gezienquote:
quote:
Hopelijk heb ik die mazzel maar ik betwijfel hetquote:Op zondag 28 juni 2026 02:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zie net met de volgende buienradar update dat hij rechts een stuk kleiner is geworden.. dus hij komt hier niet meer over.
quote:Op zondag 28 juni 2026 02:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zie net met de volgende buienradar update dat hij rechts een stuk kleiner is geworden.. dus hij komt hier niet meer over.
Op 5 minuten van hier!quote:Op zondag 28 juni 2026 02:43 schreef heywoodu het volgende:
Twee woningbrandmeldingen in een paar minuten tijd in Helmond
quote:Op zondag 28 juni 2026 02:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Helmond hier, stelt niet zo gek veel voor. Had er meer van verwacht.
Okquote:Op zondag 28 juni 2026 02:43 schreef heywoodu het volgende:
Twee woningbrandmeldingen in een paar minuten tijd in Helmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |