Net alles beetje half open gedaan, bleef lopen maar de wind was zo hard.. lijkt wederom weer in te storten dus weer alles helemaal open .. afijn het blijft op en af gaanquote:Op zondag 28 juni 2026 00:19 schreef heywoodu het volgende:
Hier met een uur de deur en boven raam open toch al van 27.2 naar 26.9 gezakt
Waar kijk je dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet wat ik zie op de onweerradar, ik zie als intensiveren
wellicht, maar omdat het allemaal al aardig afkoelt zegt mijn onderbuik gevoel dat het allemaal wel mee zal vallen hier aan de ZW kust en randstad dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo te zien krijgt de Randstad vannacht nog een keer de volle laag.
Buien buigen helemaal af maat het westen. Zuidoosten krijgt niks.
Hoop paniek om niks weer hier. Rustig buiten. Regent niet eens, geen gerommel...quote:Op zondag 28 juni 2026 00:26 schreef MissButterflyy het volgende:
https://map.blitzortung.org/#4.44/50.47/5.24quote:
het trok net langs randstadquote:Op zondag 28 juni 2026 00:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoop paniek om niks weer hier. Rustig buiten. Regent niet eens, geen gerommel...
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weet niet of je bij bliksem de wolken kan zien, maar hagel heeft altijd een vrij groene lucht. In het donker wel lastig
quote:
Die shit is echt super lokaal of niet?quote:
Volgens mij ook ja. Ik woon net ten oosten van Utrecht en hier al uren vrijwel alleen flitsen. Heel klein buitje gehad maar verder doodstil ook, wat @Halcon zei dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die shit is echt super lokaal of niet?
Ware het niet dat er nog meer van dit soort shit aan komtquote:Op zondag 28 juni 2026 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
Fris buiten. Dit wordt zo lekker slapen straks.
Als ik toch besluit te gaan slapen zo dan alle ramen maar op zeker zetten ipv compleet openquote:Op zondag 28 juni 2026 00:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Geen harde wind enzo ? ik toch best vaak (De Bilt) gebulder was ook zo nu en dan best hard en diverse harde buien. Nu is alles stil gevallen ook de wind.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Ik woon net ten oosten van Utrecht en hier al uren vrijwel alleen flitsen. Heel klein buitje gehad maar verder doodstil ook, wat @:Halcon zei dus.
Precies hetzelfde hier als bij jou dus: waaide hier ook wel maar nu ook totaal niet meer.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen harde wind enzo ? ik toch best vaak (De Bilt) gebulder was ook zo nu en dan best hard en diverse harde buien. Nu is alles stil gevallen ook de wind.
En nog fijner het is echt zalig afgekoeld! ben al 1,5 graad in huis gezakt dat is echt een stuk fijner te doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier als bij jou dus: waaide hier ook wel maar nu ook totaal niet meer.
Als ik op buienradar kijk trekt het toch meer naar het westen. Misschien dat Den Bosch ook wat mee gaat krijgen.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
https://map.blitzortung.org/#4.44/50.47/5.24
Zit al boven België. Ik heb de autosleutels klaarliggen, misschien zo toch ff onder het viaduct zetten
Wat fijn! Hier ook ietsjes gelukkig.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog fijner het is echt zalig afgekoeld! ben al 1,5 graad in huis gezakt dat is echt een stuk fijner te doen.
Lekker zacht briesje door het huis.
Ik denk trouwens dat we later vannacht wel de bingo gaan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |